Σε τροχιά… επανασύνδεσης βρίσκεται η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, η οποία έχει διακοπεί εδώ και μερικούς μήνες.

Μαθητές και ηλικιωμένοι θα αποτελέσουν το «όχημα» για την υλοποίηση ενός εναλλακτικού «πράσινου» επιχειρησιακού σχεδίου, που θα εγγυηθεί τη βιωσιμότητα και ανταποδοτικότητα της γραμμής, με στόχο την επαναλειτουργία της στις αρχές του Φθινοπώρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το θέμα βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης, που πραγματοποιήθηκε το πρωί στο Δημαρχικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, στην οποία συμμετείχαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ, Σπύρος Βούγιας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Θόδωρος Καρτσιώτης, η εκπρόσωπος της Κίνησης Φίλων Τρένου Άννα Σπύρτου και ο δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης Χρήστος Μάτης.

Όπως αποφασίστηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα διαμορφώσει θεματικά πακέτα μονοήμερων ή διήμερων εκδρομών περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε περιοχές όπως το Εθνικό Πάρκο των Πρεσπών, το Κέντρο Προστασίας της Αρκούδας Αμυνταίου και τα λιγνιτορυχεία της ΔΕΗ.
«Σαν δήμος θα προωθήσουμε την ιδέα, για να διεκδικήσουμε να επαναλειτουργήσει η γραμμή με το χαμηλότερο δυνατό κόστος από τη μία πλευρά και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών από την άλλη», δήλωσε ο κ.Μπουτάρης.

«Στόχος είναι η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Φλώρινας να λειτουργήσει ξανά από το φθινόπωρο, εξυπηρετώντας πάντοτε τις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής, τις πολυάριθμες μετακινήσεις των φοιτητών, αλλά και αξιοποιώντας τις μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής», επισήμανε ο κ.Βούγιας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης