Δ. Κ.

Τα καλά τα παλικάρια ξέρουν κι άλλα μονοπάτια, ειδικά όταν πρόκειται για money! O Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού έχει σταματήσει εδώ και καιρό τις σπατάλες, και μάλιστα φέτος μαθαίνουμε ότι δεν έδωσε πουθενά ούτε διαφήμιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και ’κει που ήμαστε πρώτοι να αρχίσουμε τα χειροκροτήματα και τις επευφημίες, να σου πετιέται από ’ξαρχής η είδηση ότι κάποιοι επιτήδειοι βρήκαν δρόμο ελπίδας που οδηγεί στην κασέλα με τα λεφτά.

Αναφερόμαστε στο μεγάλο τσιμπούσι που έγινε υπό τον τίτλο «Συμπόσιο», δηλαδή ένα ταξίδι γκουρμέ για τη παρουσίαση της ελληνικής κουζίνας στο εξωτερικό. Έδωσε ή όχι χρήμα ο ΕΟΤ γι’ αυτό το «Συμπόσιο» και την έμμεση διαφήμιση της «Ψωροκώσταινας», που φέτος έψαξε διακαώς φλουρί στην Βασιλόπιτα μην τυχόν και βγει από την κρίση;

Έδωσε τελικά ή όχι ο ΕΟΤ χρήμα ζεστό στον ξενοδοχειακό αυτό όμιλο;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Θα σου βάλω και σως να γλιστράει… ομορφάντρα μου!»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης