Τα σχολεία άνοιξαν για τη Γ΄ Λυκείου και έπονται από τη Δευτέρα που μας έρχεται οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου, καθώς και των Γυμνασίων όλης της χώρας. Έτσι αποφάσισε η κυβέρνηση, παρά τις όποιες διαφωνίες έχουν διατυπωθεί και δημοσίως.

Από τη στιγμή, λοιπόν, που οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιστρέφουν στα θρανία τους, το κράτος οφείλει να διασφαλίσει για όλα αυτά τα παιδιά ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες.

Προφανώς κανείς δεν έχει αντίρρηση ως προς αυτή τη διασφάλιση.

Στο πλαίσιο αυτής της λογικής διατυπώθηκε η πρόταση της άμεσης οπτικοακουστικής διασύνδεσης των τάξεων διδασκαλίας με εκείνους τους μαθητές οι οποίοι για αντικειμενικούς λόγους δεν θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν εκ του σύνεγγυς τα μαθήματα. Πρόκειται για εκείνα τα παιδιά που είτε τα ίδια ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες, είτε συγκατοικούν με άτομα (γονείς ή παππούδες και γιαγιάδες) που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες. Είναι πολλά αυτά τα παιδιά που αντιμετωπίζουν με προφανές δέος το πρόβλημα της μεταφοράς του ιού και κατά συνέπεια του κινδύνου επιμόλυνσης ατόμων με ειδικές ευαισθησίες ή ασθένειες ή άλλα υγειονομικής φύσης προβλήματα.

Ο μόνος τρόπος για να διασφαλιστεί η ίση μεταχείριση αυτών των μαθητών και μαθητριών είναι η χρήση κάμερας, η οποία θα συνδέει τις αίθουσες διδασκαλίας με το διαδίκτυο και κατά συνέπεια με τον υπολογιστή κάθε παιδιού που θα πρέπει να παρακολουθήσει το μάθημα. Απλά μαθήματα δημοκρατικής συμπεριφοράς και αξιοποίησης των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών. Απλές και λογικές εφαρμογές που λύνουν προβλήματα.

Η αξιωματική αντιπολίτευση, καθώς και άλλες εκφάνσεις του αριστερού πολιτικού τόξου έσπευσαν αταβιστικά  να καταδικάσουν τη χρήση των οπτικοακουστικών δυνατοτήτων παραπέμποντας στον «Big Brother» και το «1984» και σε άλλες συναφείς αναφορές. Όχι απλώς υπερβάλλουν, αλλά συνειδητά διακωμωδούν μία πολύ σοβαρή υπόθεση. Διερωτάται όμως ο αφελής πολίτης. Τόσα χρόνια στην εξουσία, από το 2015 έως το 2019, γιατί οι πολιτικοί καθοδηγητές του ΣΥΡΙΖΑ και κυβερνητικοί παράγοντες δεν εισηγήθηκαν και ούτε καν επιχείρησαν να καταργήσουν τις χιλιάδες κάμερες ασφαλείας, κρατικών υπηρεσιών ή ιδιωτών, οι οποίες παρακολουθούν νυχθημερόν τις ζωές μας; Οι κάμερες αναμετάδοσης των μαθημάτων μάραναν αίφνης την αριστερή συλλογική συνείδηση συνδικαλιστών εργατοπατέρων. Πότε θα λήξει αυτή η φαρσοκωμωδία, αλήθεια;

Στην πραγματικότητα ο «κλάδος» δεν επιθυμούσε ποτέ την επιστροφή στα θρανία. Καλομαθημένοι της νεοελληνικής πραγματικότητας, οι εκπαιδευτικοί προτιμούσαν μία επιμήκυνση των διακοπών, αφού άλλωστε η καταβολή της αμοιβής είναι εγγυημένη. Κάτι που δεν συμβαίνει βεβαίως με την πλειοψηφία των εργαζομένων. Λοιπόν, σταράτες κουβέντες. Καμία Δημοκρατία δεν κινδυνεύει από κάμερες που αναμεταδίδουν γνώση σε μαθητές που κατά τεκμήριο δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσουν τα μαθήματα στο σχολείο. Η Δημοκρατία κινδυνεύει αντίθετα από παραλογισμούς, ανευθυνότητες και υπερβολές και έλλειμμα λογικής.