Στην αίθουσα του Δημαρχείου Αδελαΐδας έγινε μια ακόμα προσπάθεια ερμηνείας του ολοκληρωμένου «Ρέκβιεμ» του Μότσαρτ, αυτήν τη φορά από τον Ελληνοαυστραλό συνθέτη Λιθ Κωστόγλου, σε συνεργασία με τη μουσική δραματουργό Νάικ Λεβέντη, με στόχο να δοθεί ζωντανά μια πραγματικά παραδοσιακή ολοκλήρωση αυτού του εμβληματικού έργου.

Το έργο του μεγάλου μουσουργού, «Ρέκβιεμ», θεωρείται μία από τις πλέον θαυμαστές δουλειές του, που συνέθεσε προς το τέλος της ζωής του, το 1791, και γι’ αυτό έμεινε ανολοκλήρωτο. Και μην ξεχνάμε πως ήταν μόνο 35 χρόνων όταν πέθανε. Για την ιστορία, ας σημειωθεί πως ο συνθέτης Franz Xaver Sussmayr (1766-1803) ήταν ο πρώτος που επιχείρησε μια παραδοσιακή ολοκλήρωση του έργου αυτού του Μότσαρτ και η οποία παραμένει μέχρι σήμερα η πλέον ακριβής. Από εκεί και πέρα, υπάρχει μια άλλη, πιο ριζοσπαστική, σχολή συνθετών, οι οποίοι έχουν δώσει κατά καιρούς τη δική τους εκδοχή για το έργο αυτό του Μότσαρτ.

Ο Κωστόγλου εντρύφησε στην κυριολεξία επί έξι μήνες στο έργο του Μότσαρτ, μελετώντας, παράλληλα, τις υπόλοιπες λειτουργίες του μεγάλου μουσουργού και δανειζόμενος ακόμα ολόκληρα τμήματα άλλων έργων του, τα εμφυτεύει στον σκελετό της αυθεντικής δουλειάς του Μότσαρτ.