Το παιδί που παρουσιάζει δυσγραφία δυσκολεύεται να παράξει σωστά ένα γραπτό κείμενο, ακόμα και αν του παραχθεί καθοδήγηση.

Παρατηρώντας το γραπτό κείμενο του παιδιού με δυσγραφία μπορεί να διαπιστώσουμε:

• άνισο μέγεθος των γραμμάτων,
• μη τήρηση των ορίων του τετραδίου,
• «κακό» γραφικό χαρακτήρα,
• άνισα διαστήματα μεταξύ των λέξεων,
• παραλείψεις γραμμάτων,
• εναλλαγή πεζών και κεφαλαίων στην ίδια λέξη,
• κακή στάση του σώματος,
• αργό ή πολύ γρήγορο ρυθμό γραφής,
• γρήγορη κόπωση
• άρνηση για γραφή
• ιδιότυπη σύλληψη του μολυβιού.

Τι είναι η ιδιότυπη σύλληψη του μολυβιού;

Για να κατανοήσουμε ποια είναι η ιδιότυπη σύλληψη του μολυβιού θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να αναφερθούμε στο τι σημαίνει η λέξη «λαβή».

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr