Παιδιά προσχολικής ηλικίας που παρακολουθούσαν εκπομπή στην τηλεόραση που διακόπηκε με διαφημίσεις για αλμυρό σνακ κατανάλωσαν περισσότερο από αυτό το τρόφιμο στη συνέχεια, ανακάλυψε νέα έρευνα.

Η Jennifer Emond του Dartmouth College δήλωσε ότι το εύρημα υποδεικνύει ότι μικρά παιδιά εκτίθενται πολύ σε τηλεοπτικές διαφημίσεις τροφίμων, που μπορεί να συμβάλλουν σε ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ερευνητές σημείωσαν ότι φτωχές διατροφικά, πυκνές ενεργειακά τροφές, συνεχίζουν να διαφημίζονται έντονα σε πολύ μικρά παιδιά.

Οι ερευνητές μελέτησαν 60 παιδιά, 2 έως 5 ετών, καθώς παρακολουθούσαν 14λεπτο απόσπασμα εκπομπής.

Τα παιδιά έλαβαν ένα χορταστικό σνακ πριν από την εκπομπή και στη συνέχεια είχαν, κατά τη διάρκειά της, απεριόριστη πρόσβαση σε σνακ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότερα στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης