Η εικόνα μιας μαμάς ή ενός μπαμπά με ένα μωρό σε μάρσιπο να κάνουν τα ψώνια τους στο σούπερ μάρκετ , να κάνουν βόλτα στα μαγαζιά ή στο πάρκο, μας έχει γίνει πια οικεία.

Αν περιμένετε μωρό και ακόμη αμφιβάλλετε για την χρησιμότητα του μάρσιπου ρίξτε μια ματιά και θα καταλάβετε γιατί είναι μια πολύ καλή επιλογή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

-Παρέχει ευχαρίστηση, ζεστασιά  και ασφάλεια

-Μειώνει τα επίπεδα άγχους και στρες στο παιδί, αλλά και το γονέα

– Κρατάει το παιδί επιτρέποντας στο γονέα ελευθερία κινήσεων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– Ικανοποιεί όλες εκείνες τις ανάγκες που κάνουν το παιδί να νοιώθει ασφαλές αφού το μωρό μπορεί να αγγίζει, να μυρίζει, να ακούει και να βλέπει το γονιό του

-Αναπτύσσεται ένας ισχυρός και ασφαλής δεσμός με τους γονείς

-Μεταδίδεται στα παιδιά η αίσθηση ότι οι γονείς τους τα αγαπούν, τα φροντίζουν και τα  προστατεύουν

-Επιτρέπει στα παιδιά να συμμετέχουν στις δραστηριότητες και όχι απλά να βρίσκονται στο κέντρο της προσοχής όλων.

-Παρέχει στους γονείς τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις καθημερινές τους           δραστηριότητες και ταυτόχρονα να βρίσκονται σε φυσική επαφή με το μωρό τους

-Αποτελεί ένα φυσικό «ηρεμιστικό» που βοηθά τα ανήσυχα και κουρασμένα μωρά να            κοιμηθούν.

Δοκιμάστε το και δεν θα το μετανιώσετε.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης