Μαίνεται ο πόλεμος για τις γραμμές σταθερής τηλεφωνίας στη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό, «φρένο» στη διατύπωση «χωρίς πάγιο ΟΤΕ», που χρησιμοποιείται ευρέως στη διαφημιστική επικοινωνία εναλλακτικών παροχών, βάζει με απόφασή του το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ).

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΤΕ, το ΣΕΕ, με αφορμή διαφημιστική επικοινωνία εναλλακτικού παρόχου για πακέτο σταθερής τηλεφωνίας, έκρινε ότι «η χρησιμοποίηση του εμπορικού σήματος του ΟΤΕ ως σημείο αναφοράς για το ύψος της χρέωσης του διαφημιζόμενου προϊόντος, χωρίς μάλιστα την άδεια ή συναίνεσή του, συνιστά παράβαση του άρθρου 1 των Βασικών Αρχών του ΕΚΔ-Ε, το οποίο αναφέρεται στην ανάγκη τήρησης των αρχών του θεμιτού ανταγωνισμού».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην απόφαση τονίζεται χαρακτηριστικά ότι «η διατύπωση “χωρίς πάγιο ΟΤΕ”, αποτελεί μέτρο δυσμενούς σύγκρισης εις βάρος του Οργανισμού, γιατί εύλογα δημιουργείται -τουλάχιστον σε μερίδα του κοινού- η εσφαλμένη εντύπωση ότι τα προϊόντα των εναλλακτικών παρόχων τηλεφωνίας συνήθως δε βαρύνονται με τέτοιου είδους πάγιες χρεώσεις, γεγονός που δεν είναι ακριβές».

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας είναι το όργανο αυτοδέσμευσης και τήρησης της δεοντολογίας στη διαφήμιση, στο οποίο συμμετέχουν εκπρόσωποι διαφημιστικών εταιριών, διαφημιζομένων και ΜΜΕ.

Ωστόσο, και η διαφημιστική καμπάνια του ΟΤΕ έχει προκαλέσει αντιδράσεις από ανταγωνίστριες εταιρίες, που μιλούν για αθέμιτο ανταγωνισμό. Οι εταιρίες Forthnet, HOL και Tellas εξέδωσαν πριν από δύο εβδομάδες περίπου κοινή ανακοίνωση-διαμαρτυρία για τη διαφημιστική καμπάνια του ΟΤΕ και συγκεκριμένα για το τηλεοπτικό σποτ που αφορά στο ευρυζωνικό Internet που διαθέτει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Forthnet, Hellas Online και Tellas υποστηρίζουν ότι με όχημα δήθεν το χιούμορ, ο ΟΤΕ δημιουργεί λάθος εντυπώσεις στους καταναλωτές και δυσφημεί τους παρόχους υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών υπηρεσιών, μέσω της γλώσσας, αλλά κυρίως των συμβολισμών που χρησιμοποιεί.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης