Όλο και περισσότεροι οδηγοί αλλά και επαγγελματίες χρησιμοποιούν την Αττική Οδό μετά τις «δύσκολες ημέρες» της πανδημίας, γεγονός που καταγράφεται στη σημαντική αύξηση τζίρου αλλά και κερδών.
Παράλληλα ήδη το 2022 η μέση κυκλοφορία για τους τέσσερις μήνες έχει αυξηθεί κατά 36,88% έναντι των αντίστοιχων μηνών του προηγούμενου έτους. Βεβαίως η αύξηση αυτή συναρτάται ευθέως με την κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας.
Τα έσοδα της χρήσης από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου έφτασαν τα 176,77 εκατ. ευρώ έναντι 151,5 εκατ. ευρώ το 2020. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 71 εκατ. ευρώ από 63,29 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ τα μετά από φόρους σε 56,3 εκατ. ευρώ έναντι 48,75 εκατ. ευρώ. Τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται στο ποσό των 177,4 εκατ. ευρώ ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα στα 104,9 εκατ. ευρώ.
Το διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει ως μέρισμα για το 2021 το συνολικό ποσό των 84,4 εκατ. ευρώ περίπου ήτοι 35,67 ευρώ ανά μετοχή.
Όσον αφορά τις αποζημιώσεις των αυτοκινήτων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό λόγω των σφοδρών καιρικών συνθηκών τον περασμένο Ιανουάριο ανέρχονται στα 7 εκατ. ευρώ (περί τα 3.500 οχήματα) και βρίσκεται σε διαδικασία η καταβολή των (2.000 ευρώ ανά όχημα).
Το ποσό αυτό θα διεκδικήσει η Αττική Οδός από τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Όσον αφορά το πρόστιμο που επεβλήθη με Υπουργική Απόφαση στην Αττική Οδός Α.Ε. και Αττικές Διαδρομές Α.Ε. (1 συν 1 εκατ. ευρώ), η Αττική Οδός σκοπεύει να προσφύγει στα δικαστήρια.
Όσον αφορά τις αγωγές που έχουν ασκηθεί από τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου δεν είναι “εφικτή η εκτίμηση της συνολικής υποχρέωσης που θα προκύψει για την εταιρεία με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης και των λοιπών ενεργειών”.
Να σημειωθεί ότι υφιστάμενοι μέτοχοι της Αττικής Οδού είναι η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ με 65,7488%, η ΑΒΑΞ με 24,1858%, η ΕΤΕΘ με 10,0231% και η EGIS PROJECT με 0,0423%.