«Να προχωρήσει τολμηρά» ήταν η εντολή που έλαβε από την κυβέρνηση ο υπουργός Μεταφορών, Ευριπίδης Στυλιανίδης, για την αποτελεσματική εξυγίανση μετά τη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής υπό τον πρωθυπουργό, η οποία ενέκρινε το σχετικό πρόγραμμα.

Ο κ. Στυλιανίδης έκανε λόγο για σημαντική μεταρρύθμιση, καθώς, όπως ανέφερε, «το συσσωρευμένο χρέος του οργανισμού αγγίζει τα 9 δισ. ευρώ, ενώ η αναλογία εσόδων – εξόδων είναι ένα προς οκτώ, όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι οκτώ προς 10». «Ο κάθε Έλληνας πολίτης πληρώνει δύο εκατομμύρια ευρώ την ημέρα για τη συντήρηση ενός δικτύου, το οποίο, δυστυχώς, από επιλογές του παρελθόντος απαξιώθηκε και επιβιώνει και λειτουργεί χάρη στη φιλοτιμία των εργαζομένων», συμπλήρωσε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τόνισε ακόμη πως στόχος είναι η επανασύνδεση της Ελλάδας με τους σημαντικούς ευρωπαϊκούς και διεθνείς σιδηροδρομικούς άξονες και η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους Έλληνες πολίτες, ώστε να βγει η ελληνική περιφέρεια από την απομόνωση.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, διευκρίνισε ότι πρόκειται για εξυγίανση και όχι ιδιωτικοποίηση και επισήμανε ότι η απελευθέρωση επιτρέπει και τη συμμετοχή ιδιωτικών παρόχων υπηρεσιών.

Σε ό,τι αφορά στους εργαζόμενους, ο υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι ήδη έχει ξεκινήσει διαβούλευση και η κυβέρνηση προτείνει ένα πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας, το οποίο θα μειώσει σαφώς τον αριθμό των εργαζομένων με τέτοιο τρόπο όμως, ώστε να μη διακόπτεται η λειτουργία του οργανισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημείωσε ακόμη ότι παράλληλα με την προσπάθεια εξυγίανσης γίνεται προσπάθεια επιτάχυνσης των έργων, που εκτελούνται στην κεντρική γραμμή της ΠΑΘΕΠ. Κληθείς να σχολιάσει δημοσίευμα για τον προαστιακό και παλιές προμήθειες, ο κ. Στυλιανίδης παρέπεμψε σε απάντηση του ΟΣΕ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης