Μαύρες ημέρες για τους κολοσσούς της ασιατικής οικονομίας. Μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες οι οποίες στηρίζουν το βασικό μοχλό ανάπτυξης της οικονομίας στη Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, τις εξαγωγές, παρουσιάζουν δραματική μείωση των πωλήσεων τους με ταυτόχρονη δομική αναδιάρθρωση των βασικών τους πυλώνων. Τις κατασκευαστικές μονάδες και το προσωπικό τους.

Toyota

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota παρουσιάζει τη μεγαλύτερη οικονομική αιμορραγία στην ιστορία της.

Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας προτίθεται να απολύσει, 1000 υπαλλήλους λόγω της διεθνούς οικονομικής κρίσης.

Η Toyota εξετάζει να περικόψει το προσωπικό της σε επτά εργοστάσια στη Βόρεια Αμερική και σε ένα στη Βρετανία, αλλά οι οριστικές αποφάσεις θα ανακοινωθούν στο τέλος του μήνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Bridgestone

Η ιαπωνική εταιρία Bridgestone, η δεύτερη στον κόσμο στον τομέα της κατασκευής ελαστικών για οχήματα, ανακοίνωσε ότι διακόπτεται η παραγωγή ελαστικών για αυτοκίνητα και μικρά φορτηγά σε ένα εργοστάσιο στις ΗΠΑ, εξαιτίας της μείωσης των πωλήσεων των συγκεκριμένων προϊόντων.

Η Bridgestone είχε ανακοινώσει από το Δεκέμβριο ότι εξέταζε το ενδεχόμενο να διακοπεί η παραγωγή στο εργοστάσιο ελαστικών στο Λα Βέρν του Τενεσί, όπου απασχολούνται 150 άτομα.

Samsung

Η νοτιοκορεατική εταιρία Samsung Electronics ανακοίνωσε σήμερα ότι μειώθηκε κατά 25% η κερδοφορία της κατά το 2008, εξαιτίας της διεθνούς οικονομικής κρίσης, που επηρέασε την κατανάλωση των προϊόντων της.

Το ετήσιο καθαρό κέρδος της νοτιοκορεατικής εταιρίας ανήλθε στα 3 δισεκατομμύρια Ευρώ, ενώ το 2007 το κέρδος της ανήλθε στα 4 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η μείωση της κερδοφορίας αποδίδεται στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης προϊόντων, όπως οι κάρτες μνήμης και οι τηλεοράσεις νέας τεχνολογίας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης