Αυξανόμενος βαίνει ο αριθμός των Ελλήνων καταναλωτών που επιλέγουν τις ηλεκτρονικές αγορές, όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Η τάση αυτή επιβεβαιώνεται και όσον αφορά τις αγορές για τη – θεωρούμενη ως – πιο ρομαντική ημέρα του έτους, με τους Έλληνες να προτιμούν τις online αγορές και για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Ο αριθμός των ηλεκτρονικών συναλλαγών κατά την ημέρα της 14ης Φεβρουαρίου έχει αυξηθεί στην Ελλάδα κατά 48% από την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2016 έως την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2018.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ετήσιος δείκτης “Mastercard Love Index”, ο οποίος προκύπτει από την ανάλυση δεδομένων των συναλλαγών με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες σε διάστημα τριών ετών την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου (11-14 Φεβρουαρίου 2016-2018), δείχνει ότι – συνολικά – οι Ευρωπαίοι ξόδεψαν 30% περισσότερο για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2018 σε σχέση με το 2016, με την αύξηση στον όγκο συναλλαγών να φτάνει το 41%. 

Οι εμπειρίες σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη, καθώς οι δαπάνες σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και μεταφορές αυξήθηκαν κατά 23%, 15% και 61% αντίστοιχα. Ο ίδιος δείκτης αποκαλύπτει ότι έχει σημειωθεί μία σημαντική επιστροφή στα ψώνια της τελευταίας στιγμής το 2018, με την πλειοψηφία (30%) των αγορών για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου να γίνονται ανήμερα της γιορτής των ερωτευμένων (14 Φεβρουαρίου). Στην Ελλάδα, ωστόσο, οι καταναλωτές είναι περισσότερο προνοητικοί, καθώς οι περισσότερες αγορές που σχετίζονται με τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου γίνονται στις 11 Φεβρουαρίου (30%).

Ανέπαφες συναλλαγές Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι η χρήση της τεχνολογίας ανέπαφων συναλλαγών στη χώρα μας συνεχίζει να γνωρίζει μεγάλη άνθιση, αν αναλογιστεί κανείς ότι η αξία των ανέπαφων συναλλαγών εκτινάχθηκε κατά 3662% από το 2016. Ταυτόχρονα, το μερίδιο των ανέπαφων συναλλαγών σημείωσε αύξηση κατά 7080% για την ίδια περίοδο ( 2% το 2016 έναντι 11% το 2018). Βέβαια, η τάση που θέλει τις ανέπαφες συναλλαγές να είναι η προτεινόμενη μέθοδος πληρωμών στην Ελλάδα δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη αφού ακολουθεί όσα συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραδοσιακές δαπάνες Και μπορεί να υπάρχουν καταναλωτές που αφήνουν τα ψώνια τους για την τελευταία στιγμή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αρκούνται σε παραδοσιακά, τυπικά δώρα. Στην Ελλάδα, οι δαπάνες για λουλούδια αυξήθηκαν στην Ελλάδα κατά 342% από το 2016, την ώρα που ο αριθμός των συναλλαγών έφτασε το 544%.

Την ίδια στιγμή, τα ποσά που δαπανούνται για κοσμήματα ακολούθησαν ανοδική πορεία (27%) σε σύγκριση με το 2016. Ακολουθώντας την τάση που θέλει τις εμπειρίες να υπερτερούν των υλικών αγαθών, μια έξοδος για φαγητό παραμένει στην κορυφή της λίστας δώρων του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι ο αριθμός των συναλλαγών σε εστιατόρια αυξήθηκε κατά 639% τα τελευταία τρία χρόνια στην Ελλάδα, με την αύξηση της συνολικής δαπάνης να αγγίζει το 135%.

Στην Ευρώπη, τα κοσμήματα παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό σταθερά, σημειώνοντας αύξηση 1% στις δαπάνες και 7% στον αριθμό των συναλλαγών, τα λουλούδια ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή: το 2018 οι σχετικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 59%, ενώ ο αριθμός των συναλλαγών από το 2016 έως το 2018, σημείωσε αύξηση κατά 54%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: ΑΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης