Οι Γάλλοι καταναλωτές σχεδιάζουν κατά μέσο όρο να ξοδέψουν περισσότερα για διαδικτυακές αγορές τα εφετινά Χριστούγεννα συγκριτικά με έναν χρόνο νωρίτερα, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Συνομοσπονδία Εμπορίου (Fevad) της χώρας, σε ακόμη μία ένδειξη σταδιακής βελτίωσης της οικονομίας.
Η γαλλική οικονομία αναπτύχθηκε με τον ταχύτερο ρυθμό από το 2011 το τρίτο τρίμηνο, χάρη στην αύξηση των καταναλωτικών δαπανών.
Οι καταναλωτές αναμένεται να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 203 ευρώ ανά άτομο για χριστουγεννιάτικες αγορές στο διαδίκτυο, με το ποσό να είναι αυξημένο κατά 4% σε σχέση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Fevad.
Οι χριστουγεννιάτικες λιανικές πωλήσεις μέσω διαδικτύου αναμένεται να φθάσουν τα 15,8 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 13% σε ετήσια βάση, καθώς περισσότεροι άνθρωποι στη Γαλλία στρέφονται στο διαδίκτυο για τις καταναλωτικές τους συνήθειες.
Αυτό θα αυξήσει τις συνολικές λιανικές πωλήσεις μέσω Ίντερνετ στη Γαλλία σε πάνω από 80 δισ. ευρώ για το σύνολο του 2017, με την αύξηση να ανέρχεται περίπου στο 14% σε ετήσια βάση.
Η Γαλλία κατατάσσεται ως η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Το 2016, το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιστοιχούσε στο 8% των γαλλικών λιανικών πωλήσεων.