Όσο περισσότερες εταιρείες υιοθετούν το υβριδικό μοντέλο εργασίας, τόσο πιο άνετα νιώθουν οι εργαζόμενοι να ντύνονται διαφορετικά, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της IWG

Πλέον, όλο και περισσότεροι εργάζονται συνδυαστικά μεταξύ τοπικών workspaces, του σπιτιού τους, και των κεντρικών της εταιρείας τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με βάση την έρευνα του οικονομολόγου και ειδικού στο υβριδικό μοντέλο εργασίας, Nicholas Bloom, η υβριδική εργασία έχει ως αποτέλεσμα αύξηση της παραγωγικότητας κατά 3-4%.

Σύμφωνα με την IWG, η οποία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων του υβριδικού μοντέλου εργασίας με περίπου 4.000 workspaces σε περισσότερες από 120 χώρες, οι εργαζόμενοι έχουν πλέον αλλάξει και το στυλ ένδυσης τους στη δουλειά.

Μιλώντας με περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους στις ΗΠΑ, οι οποίοι έχουν υιοθετήσει το υβριδικό μοντέλο εργασίας , αναδείχθηκαν πολλές διαφορετικές τάσεις μόδας σε χώρους εργασίας.. Το 79% των ανθρώπων, που ερωτήθηκαν, είπαν ότι ντύνονται διαφορετικά τώρα, ως αποτέλεσμα του πιο ευέλικτου προγράμματος εργασίας τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 85% των ανδρών έχει προβεί σε αλλαγές στην επαγγελματική του ενδυμασία, ενώ για τις γυναίκες το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 77%. Αντίστοιχα, διαφορετικά ντύνονται πλέον στους χώρους εργασίας και τα non-binary ή gender-fluid άτομα, όπως απαντά το 62% των ερωτηθέντων.

Βασικό κίνητρο πλέον είναι η άνεση. Συνεπώς, το 53% των εργαζομένων σε υβριδικό μοντέλο επιλέγουν ρούχα που μπορούν να φορούν όλη την ημέρα, σε ένα ευέλικτο περιβάλλον εργασίας. Πολλοί, δηλαδή, συνδυάζουν τζιν με blazer ή μίντι φόρεμα με αθλητικά παπούτσια.

Οι Millennials σύμφωνα με την έρευνα είναι εκείνοι που υιοθετούν πιο γρήγορα τις νέες τάσεις στο στυλ, με το 86% να ανανεώνει τις ενδυματολογικές επιλογές του, με δεύτερους τους Gen X σε ποσοστό 77% και τρίτους στη σειρά τους Gen Z με 74%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Boomers, από την άλλη πλευρά, εμφανίζονται διχασμένοι, με μόνο το 51% να διαφοροποιεί το ντύσιμό του μετά την υιοθέτηση των της υβριδικής εργασίας.

Οι 4 top τάσεις της μόδας στον εργασιακό χώρο:

  • Quiet luxury: Το 47% των ερωτηθέντων επιλέγει έναν κομψό τρόπο ένδυσης. Τα ρούχα που προτιμούν είναι πιο casual με luxury όμως πινελιές, όπως αξεσουάρ.
  • Dopamine dressing: Το 38% επιλέγει ζωηρά χρώματα και διαφορετικά patterns, κάτι που αναδεικνύει την πιο αισιόδοξη πλευρά μετά την πανδημία.
  • Preppy streetwear: Το 25% επιλέγει το πιο casual στυλ. Συνδυάζουν κομψά και άνετα σύνολα με αθλητικά παπούτσια, υιοθετώντας έτσι ένα πιο μοντέρνο στυλ στον χώρο εργασίας.
  • Individualism: Το 22% επιλέγει να σπάσει τα στερεότυπα εκφράζοντας δημιουργικότητα, η οποία αναδύεται και από τον συνδυασμό των ρούχων.

Όπως φάνηκε από την έρευνα της IWG, το 57% των εργαζόμενων σε υβριδικό μοντέλο ακολουθούν ένα συγκεκριμένο dress code. Περίπου το 80% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι dress code επιβάλλεται αυστηρά από τις εταιρείες, οι οποίες θεωρούν ανάρμοστο το αθλητικό ντύσιμο ή τις κοντές φούστες. Το 79% απάντησε ότι οι εργοδότες τους επιτρέπουν τα τζιν, ενώ ένα 47% χαρακτηρίζει επιτρεπτές ακόμα και τις σαγιονάρες.

Αναμφισβήτητα, η αλλαγή στον τρόπο ένδυσης στους χώρους εργασίας συνδέεται με το υβριδικό μοντέλο. Όπως ανέφερε και ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της IWG, Mark Dixon, «η ζήτηση για υβριδική εργασία συνεχίζει να αυξάνεται ραγδαία. Και αυτή η εξέλιξη επηρεάζει τα πάντα, από τα ακίνητα μέχρι τη μόδα. Οι εταιρείες βλέπουν τα οφέλη του υβριδικού μοντέλου εργασίας, από την εξοικονόμηση κόστους έως την ικανοποίηση των εργαζομένων και το αποτύπωμα στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, ενώ οι εργαζόμενοι έχουν την ελευθερία να ντύνονται πιο άνετα και αλλάζουν το στυλ τους όπως επιθυμούν».

Η IWG είναι παγκόσμιος πάροχος ευέλικτων χώρων εργασίας. Οι εταιρείες μας βοηθούν περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια ανθρώπους και τις επιχειρήσεις τους να εργαστούν πιο παραγωγικά. Αυτό επιτυγχάνεται παρέχοντας επιλογές επαγγελματικών και συνεργατικών χώρων εργασίας, κοινοτήτων και υπηρεσιών.

Η ψηφιοποίηση και οι νέες τεχνολογίες μεταμορφώνουν τον κόσμο της εργασίας. Οι άνθρωποι απαιτούν τα προσωπικά οφέλη της παραγωγικότητας του να ζουν και να εργάζονται όπως και όπου θέλουν. Οι επιχειρήσεις θέλουν τα οικονομικά και στρατηγικά οφέλη.

Οι πελάτες μας είναι νεοφυείς, μικρές, μεσαίες επιχειρήσεις και μεγάλες πολυεθνικές, με μοναδικούς επιχειρηματικούς στόχους, ανθρώπους και φιλοδοξίες. Επιλέγουν χώρους εργασίας και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

Θέλουν να έχουν επιλογή. Μέσω των εταιρειών μας παρέχουμε αυτή την επιλογή και εξυπηρετούμε ολόκληρο τον κόσμο της εργασίας: Regus, Spaces, No18, Basepoint, Open Office και Signature. Δημιουργούμε προσωπική, οικονομική και στρατηγική αξία για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.

Από τις πιο συναρπαστικές εταιρείες και γνωστούς οργανισμούς στον πλανήτη, μέχρι ιδιώτες και την επόμενη γενιά κορυφαίων βιομηχανιών.

Όλοι αξιοποιούν τη δύναμη της ευέλικτης εργασίας για να αυξήσουν την παραγωγικότητα, την αποδοτικότητα, την ευελιξία και την εγγύτητά τους στην αγορά. Φτάνουμε σε ένα κρίσιμο σημείο. Η επανάσταση στο χώρο της εργασίας έρχεται.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης