Με δεδομένη την απουσία της Aegean από τη διαγωνιστική διαδικασία και μεγάλους κερδισμένους την Olympic Air και την Athens Airways ανατέθηκε η κάλυψη αεροπορικών δρομολογίων, που υποστηρίζονται από κρατική αρωγή και επιδότηση.

Ειδικά για την Olympic Air, παρά την «κόντρα κορυφής» των προηγούμενων ημερών, κατακυρώθηκε το δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης από 01/12/09 έως 31/03/2010 εννιά τακτικών αεροπορικών γραμμών, στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές). Το οικονομικό αντιστάθμισμα διαμορφώθηκε στα 5.220.527€ από 6.220.527€ της αρχικής προσφοράς, μετά από αποδοχή της εταιρείας για μείωση του αντισταθμίσματος κατά 1.000.000€, στα πλαίσια σχετικής πρόσκλησης της ΥΠΑ, κατόπιν εντολής του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δ. Ρέππα.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, ο πλήρης κατάλογος των 24 αγόνων γραμμών και των εταιρειών που αναλαμβάνουν την εκτέλεση των δρομολογίων είναι ο εξής:

ATHENS AIRWAYS

10 γραμμές με συνολικό αντιστάθμισμα για το τετράμηνο
1.561.250€
– Αθήνα – Ικαρία
– Θεσσαλονίκη-Χίος
– Αλεξανδρούπολη-Σητεία
– Άκτιο-Σητεία
– Αθήνα – Κύθηρα
– Αθήνα- Κάρπαθος
– Αθήνα-Σκιάθος
– Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα
– Κέρκυρα-Άκτιο-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος και
– Θεσσαλονίκη-Σάμος

SKY EXPRESS

5 γραμμές με συνολικό αντιστάθμισμα για το τετράμηνο
632.007€
– Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος
– Αθήνα-Σκύρος
– Θεσσαλονίκη-Σκύρος
– Αθήνα-Σητεία και
– Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα

OLYMPIC AIR

9 γραμμές με συνολικό αντιστάθμισμα για το τετράμηνο
5.220.527€
– Αθήνα-Αστυπάλαια
– Αθήνα- Λέρος
– Αθήνα-Μήλος
– Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία
– Αθήνα-Νάξος
– Αθήνα-Πάρος
– Ρόδος- Κως-Λέρος-Αστυπάλαια
– Αθήνα-Κάλυμνος και
– Ρόδος-Καστελόριζο