Τα αποτελέσματα του έργου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) για το α΄ εξάμηνο του έτους έδωσε στη δημοσιότητα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Όπως ανακοίνωσε η Αρχή, στο συγκεκριμένο διάστημα, η ΔΕΔ:
• Εξέτασε έγκαιρα το 92,34% των ενδικοφανών προσφυγών, υπερβαίνοντας το ποσοστό – στόχο στον Βασικό Δείκτη Απόδοσης του 67,5% (k.p.i.) κατά 36,8%.
• Εξέδωσε 5.126 αποφάσεις επί ενδικοφανών προσφυγών, δηλαδή 56% περισσότερες από εκείνες του αντίστοιχου εξαμήνου του 2016 (3.292 αποφάσεις).
• Τέλος, σχετικά με τον στόχο της αποσυμφόρησης των δικαστηρίων, μειώθηκε περαιτέρω το ποσοστό των υποθέσεων που προσβλήθηκαν με δικαστική προσφυγή σε 44,68%, από 49,4% που ήταν στο σύνολο της περυσινής χρονιάς και έχοντας ήδη πιάσει τον στόχο για το σύνολο του 2017, που είναι 46,44%.
Η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών «εκπλήρωσε, στον μέγιστο δυνατό βαθμό, τους στόχους της αποσυμφόρησης των δικαστηρίων και της εδραίωσης σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ Φορολογικής Διοίκησης και πολιτών μέσω της απονομής φορολογικής δικαιοσύνης», σημειώνει η ΑΑΔΕ.