«Δεν πρόκειται να δεχθώ καμία απόκλιση από την υποχρεωτική χρήση κράνους για τα δίκυκλα. Όπως εφαρμόζουμε τον αντικαπνιστικό νόμο, έτσι θα καταστήσουμε και απολύτως σαφές ότι τα κράνη είναι υποχρεωτικά» διεμήνυσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά τη σύσκεψη που είχε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

Τελικά, στο 13%, από το 24% που είναι σήμερα, μειώνεται ο ΦΠΑ στα κράνη δικυκλιστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η απόφαση αυτή ελήφθη μετά τη συνεννόηση που είχε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης και σε συνέχεια της σημερινής δέσμευσής του, κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για χορήγηση φορολογικών κινήτρων που αφορούν τη χρήση κράνους από τους δικυκλιστές.

Η σχετική διάταξη θα ενταχθεί στο δεύτερο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης.

Ο πρωθυπουργός κατέστησε σαφές ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει να υπάρχουν θάνατοι από μη χρήση κράνους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, σημείωσε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε θεσμοθέτηση φορολογικών κινήτρων, ώστε η απόκτηση του κράνους να γίνει πιο οικονομική.

«Τα ζητήματα της οδικής ασφάλειας αποτελούν απόλυτη πολιτική προτεραιότητα για τη νέα διακυβέρνηση. Είναι αδιανόητο να θρηνούμε τόσους ανθρώπους στην άσφαλτο και έχουμε δεσμευθεί σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος με μία σειρά από παρεμβάσεις που αφορούν στον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύουμε τους νέους οδηγούς, στην ποιότητα των δρόμων μας αλλά προφανώς και την πολύ αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ» ανέφερε ο πρωθυπουργός, ο οποίος υπογράμμισε ότι όλα αυτά τα μέτρα θα έχουν εξαγγελθεί μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπλέον, επεσήμανε ότι απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η βελτίωση της εικόνας των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Ο Σεπτέμβριος δεν θα βρει την πόλη των Αθηνών στην ίδια κατάσταση με αυτήν που επικρατεί σήμερα και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ηγεσία του υπουργείου πως θα κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων. Το ίδιο ισχύει και για τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης».

Γνωρίζουμε, πρόσθεσε, πόσο προβληματική είναι η κατάσταση που παραλάβαμε, αυτό όμως δεν είναι άλλοθι για να μη βελτιωθεί άμεσα.

Επίσης, στη συνάντηση συζητήθηκαν τα μεγάλα έργα υποδομών, τα οποία έχει εξαγγείλει και σχεδιάζει το υπουργείο.

«Θέλω να ευχηθώ και πάλι στην ηγεσία του υπουργείου καλή δύναμη. Διαχειρίζονται ένα χαρτοφυλάκιο απολύτως κρίσιμο και για την καθημερινότητα των πολιτών αλλά και για τις μεγάλες αναπτυξιακές δυνατότητες της χώρας. Καλή επιτυχία και καλή δύναμη στο έργο σας. Είμαι σίγουρος ότι με την άξια υποστήριξη των υπαλλήλων του υπουργείου σύντομα θα δούμε απτά αποτελέσματα» κατέληξε ο πρωθυπουργός.

Από τη μεριά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής αναφέρθηκε στην κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, υπογραμμίζοντας:

«Οι πολίτες των Αθηνών καθημερινά βιώνουν μία κατάσταση η οποία είναι απαράδεκτη στο μετρό. Αυτό το οποίο βλέπουμε, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι τεράστιες καθυστερήσεις».

«Στην πρόσφατη επίσκεψη που έκανε η ηγεσία του υπουργείου στο μετρό είδε ότι και οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες και ότι το 1/3 των συρμών δεν βρίσκεται σε λειτουργία» συμπλήρωσε.

«Αυτό, λοιπόν, που εμείς θέλουμε να κάνουμε είναι να βρούμε άμεσα λύση. Κι αυτές τις λύσεις τις σχεδιάζουμε έτσι ώστε τον Σεπτέμβριο, που πλέον θα γυρίσει ο κόσμος από τη θερινή περίοδο, το μετρό να λειτουργεί, όπως θα έπρεπε να λειτουργεί σε κάθε πολιτισμένη ευρωπαϊκή χώρα» επεσήμανε ο υπουργός.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτήν τη στιγμή, λόγω αδειών, δουλεύουν στη ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) 145 οδηγοί από τους 500 που εργάζονται.

Τέλος, ο κ. Καραμανλής είπε ότι συζήτησαν για την οδική ασφάλεια και τα μεγάλα έργα, «διότι μεγάλα έργα και οδική ασφάλεια πάνε μαζί», σημειώνοντας πως «Πάτρα-Πύργος και ΒΟΑΚ είναι δύο δρόμοι που πρέπει να γίνουν και θα γίνουν».

Φωτογραφία: EUROKNISSI/ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης