Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ενημερώνει ότι, από την επεξεργασία των Δηλώσεων Covid και Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας μηνών Μαρτίου – Αυγούστου 2020, διαπιστώθηκε πλήθος περιπτώσεων με λάθη ή παραλείψεις, καθώς και περιπτώσεις για τις οποίες απαιτούνται διευκρινίσεις από τους ενδιαφερόμενους.
Όπως επισημαίνει η ΑΑΔΕ, οι φορολογούμενοι αυτοί – περίπου 200.000 – θα λάβουν οδηγίες στο λογαριασμό τους, στο myTAXISnet, ώστε να αποκαταστήσουν τα όποια λάθη ή παραλείψεις και να επωφεληθούν της έκπτωσης φόρου.
Οι περιπτώσεις λαθών και παραλείψεων αφορούν κυρίως στα εξής:
– Υποβολή Δήλωσης Covid, χωρίς να είναι σε ισχύ συμφωνία μίσθωσης, με βάση τις υποβληθείσες δηλώσεις πληροφοριακών στοιχείων
– Ασυμφωνία μηνιαίου μισθώματος και αρχικού ποσού δήλωσης Covid
– Μη συμπλήρωση στη Δήλωση Covid του είδους της μίσθωσης (π.χ. επαγγελματική)
Επίσης, θα ζητηθούν διευκρινίσεις σε περιπτώσεις ασυμφωνιών που έχουν εντοπιστεί σε δηλώσεις Covid που έχουν υποβληθεί από περισσότερους από έναν συνιδιοκτήτες.
Η αποστολή των μηνυμάτων προς τους παραπάνω φορολογούμενους αρχίζει τη Δευτέρα, 26/10/2020.
Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα έχουν χορηγηθεί εκπτώσεις από δηλώσεις Covid, συνολικού ύψους σχεδόν €34.000.000, σε περίπου 200.000 φορολογουμένους.