Ο προηγούμενος μήνας ήταν ο καλύτερος μεμονωμένος μήνας πωλήσεων στην ιστορία του γκρουπ BMW με συνολικές παραδόσεις 263.319 οχημάτων BMW, Mini και Rolls-Royce, σημειώνοντας αύξηση 2,8% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, η εταιρία διατήρησε το υψηλό περσινό επίπεδο, με συνολικές πωλήσεις 605.333 οχημάτων (+0,1%).

Από την άλλη οι πωλήσεις των αυτοκινήτων ξεχωριστά της BMW αυξήθηκαν κατά 3,7% το Μάρτιο, με συνολικές παραδόσεις 221.631 σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει το συνολικό αριθμό πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς σε 519.307 μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά οχήματα εξακολουθούν να απολαμβάνουν εξαιρετική δημοτικότητα μεταξύ των πελατών. Η ζήτηση για το BMW i3 συνεχίζει να αυξάνεται, με την άνοδο των πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο να φτάνει το 16,2% (9.227).

Στη Νορβηγία, μία από τις παγκοσμίως κορυφαίες αγορές για ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αποτελούν περίπου τα τρία τέταρτα επί των συνολικών πωλήσεων BMW και Mini. Μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, το γκρουπ θα λανσάρει δέκα νέα ή ανανεωμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Οι πωλήσεις της μάρκας Mini ήταν ελαφρώς χαμηλότερες το Μάρτιο σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι, με 41.175 (-2,3%) παραδόσεις.
Από την αρχή της χρονιάς, 84.820 (-1,8%) οχήματα Mini έχουν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη Rolls-Royce, μετά το νέο ρεκόρ που πέτυχε το 2018 η μάρκα με μία ιστορία 115 χρόνων, η ανοδική της πορεία συνεχίστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Συνολικά 1.206 αυτοκίνητα Rolls-Royce παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλες τις χώρες (+49,4%) με την άνοδο κατανεμημένη σε όλες τις περιοχές.

Τέλος, η BMW Motorrad έκανε και αυτή δυνατό ξεκίνημα, με τις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς να αυξάνονται κατά 7,7% (38.606). Το Μάρτιο, παραδόθηκαν συνολικά 18.931 (+9,9%) πολυτελείς μοτοσικλέτες και maxi scooters σε όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης