Με το κλείσιμο του καταστήματος με είδη σπιτιού που διέθετε στην πλατεία Κοτζιά ανοίγει ο δρόμος για το σχέδιο αναδιάρθρωσης της NotosCom Holdings. Πάνω από επτά μήνες από την ημέρα που ανακοινώθηκε ότι η Pillarstone, οι πιστώτριες Τράπεζες και η NotosCom Holdings συμφώνησαν για την αναδιάρθρωση της τελευταίας, φαίνεται ότι ξεκινά η υλοποίηση του σχεδίου.

Ωστόσο μέχρι αυτή τη στιγμή, όπως αναφέρουν στο Capital.gr πηγές με γνώση του deal, τελικές υπογραφές δεν έχουν “πέσει” και οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται για να κλειστούν και οι λεπτομέρειες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρ’ όλα αυτά το σχέδιο έχει τεθεί σε εφαρμογή. Πρώτο βήμα το κλείσιμο του καταστήματος επώνυμων ειδών σπιτιού notoshome στην πλατεία Κοτζιά. Δραστηριότητα η οποία πλέον μεταφέρθηκε στον 6ο και 7ο όροφο του πολυκαταστήματος Notos που διατηρεί η εταιρεία στα Χαυτεία. Το κατάστημα στην πλατεία Κοτζιά δημιουργήθηκε το 2004 ενώ ένα ακόμη κατάστημα notoshome βρίσκεται στο Εμπορικό κέντρο Golden Hall και συστεγάζεται με κατάστημα της αλυσίδας Public.

Σχετικά με το σχέδιο αναδιάρθρωσης που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούλιο, αυτό προβλέπει ένεση ρευστότητας 12,5 εκατ. ευρώ, κεφαλαιοποίηση μέρους του δανεισμού και αναδιάρθρωση του δικτύου. Με βάση το σχέδιο εξυγίανσης η εταιρεία θα ελέγχεται κατά 50% από την Pillarstone, την ευρωπαϊκή πλατφόρμα διαχείρισης μη εξυπηρετούμενων δανείων που έχει αναπτύξει το αμερικανικό fund KKR, και κατά 50% από τις τέσσερις τράπεζες οι οποίες αποκτούν το ποσοστό αυτό, κατ’ αναλογία της έκθεσης που έχει η κάθε μία στα δάνεια, μετά την κεφαλαιοποίηση μέρους του δανεισμού.

Οι τράπεζες, θα συμμετάσχουν με νέα κεφάλαια μόνον εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης. Συνολικά εκτιμάται ότι για την αναδιάρθρωση της Notos Com, η Pillarstone και οι ελληνικές πιστώτριες τράπεζες θα επενδύσουν νέα κεφάλαια ύψους 25 εκατ. ευρώ. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ότι αφορά τον κ. Μιχάλη Παπαέλληνα, διευθύνοντα σύμβουλο της Notos Com Holdings, θα παραμείνει στο “τιμόνι” της Notos Com, για μεταβατικό διάστημα 12μηνών έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταβίβασης των μετοχών, ανέφεραν άλλες πηγές στο Capital.gr.

Η Notos εκτός από το δίκτυο πολυκαταστημάτων που διαθέτει –σ.σ. έχει παρουσία στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στη Σόφια- αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά γνωστά διεθνή brands. Όπως LACOSTE , GANT, TRUSSARDI JEANS, από τον κλάδο της ένδυσης και υπόδησης και AZZARO, BVLGARI, CHANEL, CLARINS, GIVENCHY, GUERLAIN, HERMES, ISSEY MIYAKE, από τον τομέα των καλλυντικών και ειδών προσωπικής φροντίδας, ενώ αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα και τον οίκο Faber Castell.

Στη χρήση του 2016 (σ.σ. τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) ο τζίρος της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 114,724 εκατ. ευρώ από 113,150 εκατ. ευρώ το 2015 ενώ οι συνολικές ζημιές μετά από φόρους το 2016 διαμορφώθηκαν στο ποσό των 14,251 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 12,169 εκατ. ευρώ το 2015.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: Capital

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης