Η εταιρεία ειδών πολυτελείας Kering SA ανακοίνωσε ότι θέτει φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης ενώ καθορίζει τον ετήσιο στόχο για τα έσοδα στα 10 δισ. ευρώ για την φίρμα της Gucci.

Ο στόχος των εσόδων είναι αρκετά υψηλότερος από τα 6,2 δισ. ευρώ με τα οποία συνέβαλλε η Gucci στα συνολικά έσοδα της εταιρείας το 2017, τόνισε η Kering, η οποία δεν έδωσε χρονικό περιθώριο για τον στόχο των εσόδων.

Η Gucci έχει δει τις πωλήσεις της να ανακάμπτουν από το 2015 όταν και ανέλαβε creative director ο Alessandro Michele.

Ο ιταλικός οίκος μόδας επίσης δήλωσε ότι στοχεύει σε ανάπτυξη τουλάχιστον τη διπλάσια από αυτή της αγοράς και ότι στόχος είναι το περιθώριο των ΕΒΙΤ να διαμορφωθεί σε περισσότερο από 40% σε σχέση με το 34% το 2017.

Θέλει επίσης να τριπλασιάσει τα έσοδά της από το ηλεκτρονικό εμπόριο και να διατηρήσει τις κεφαλαιακές δαπάνες σε κάτω του 5% των εσόδων, σύμφωνα με την Kering.