Σημάδια εκτόνωσης των πληθωριστικών πιέσεων σε ορισμένες από τις χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Ikea, βλέπει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γέσπερ Μπρόντιν.

«Η μεγαλύτερη αλλαγή μας ήταν κατά την αρχική φάση του Covid. Αλλά σήμερα βλέπουμε μεγάλη πρόοδο και τα ράφια μας είναι ξανά γεμάτα. Από τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, καταφέραμε να μειώσουμε τις τιμές σε ορισμένα μέρη» τόνισε σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg, υπογραμμίζοντας ότι τα ράφια στα καταστήματα είναι και πάλι γεμάτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η «φυτική έκπληξη»

Πρόσθεσε επίσης ότι η αρχικά πίστευε ότι οι πωλήσεις «θα ήταν πολύ χαμηλότερες σε αυτό το σημείο λόγω της ενεργειακής κρίσης», ωστόσο «οι άνθρωποι εξακολουθούν να είναι πραγματικά επικεντρωμένοι στη ζωή στο σπίτι. Δίνουν προτεραιότητα στο σπίτι περισσότερο από ποτέ».

Ο Μπρόντιν είπε επίσης ότι η δημοτικότητα των φυτικών τροφίμων, τα οποία η ΙΚΕΑ ξεκίνησε να πουλά πριν από περίπου δύο χρόνια, αυξάνεται ταχύτατα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ήδη στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά μας, περισσότερο από το 30% της προσφοράς τροφίμων μας είναι φυτικής προέλευσης», τόνισε, προσθέτοντας: «Αυτό με εξέπληξε λίγο».

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης