Η εταιρεία GD Infrastrutture, που έχει μειοδοτήσει για το σιδηροδρομικό έργο Ψαθόπυργος-Ρίο, είναι ο προσωρινός ανάδοχος του τμήματος Κάτω Αχαΐα- Σαγαίικα, της έκτης εργολαβίας του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος.
Η εταιρεία μειοδότησε, προσφέροντας έκπτωση 53,40%, με την οικονομική προσφορά να ανέρχεται σε 34,6 εκατ. ευρώ έναντι αρχικού προϋπολογισμού ύψους 74,3 εκατ.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με παλαιότερη ενημέρωση του Υπουργείου Υποδομών:
-για την πρώτη εργολαβία (Δουναίικα-Πύργος), ύψους 67,2 εκατ. ευρώ, όπου η διαγωνιστική διαδικασία πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2016, ακόμη δεν έχει εκδοθεί η απόφαση έγκρισης του αποτελέσματος.
-στη δεύτερη εργολαβία (Αμαλιάδα-Δουναίικα), ύψους 58,4 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το έγγραφο του Υποδομών, η Αναθέτουσα Αρχή έχει ζητήσει από την Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών διευκρινίσεις, οι οποίες βρίσκονται στο στάδιο της αξιολόγησης.
-στην τρίτη εργολαβία (Κυλλήνη-Αμαλιάδα), ύψους 53,25 εκατ. ευρώ, εκκρεμεί η απόφαση έγκρισης του αποτελέσματος διαγωνισμού, ενώ στην τέταρτη (Βάρδα – Κυλλήνη), ύψους 70,7 εκατ., η Επιτροπή Διαγωνισμού ολοκλήρωσε τη σύνταξη του πρακτικού του διαγωνισμού.
Στην πέμπτη εργολαβία μειοδότησε η Interkat, ενώ το έκτο τμήμα θα δημοπρατηθεί τέλη Μαΐου, αν και σύμφωνα με το έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών αρχικός στόχος ήταν να βγει «στον αέρα» το πρώτο πενταήμερο του Απριλίου.