Η Remy Cointreau ανακοίνωσε κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων γ΄ τριμήνου καθώς και ότι ακυρώνει τις προηγούμενες εκτιμήσεις της για χάρη ενός νέου στρατηγικού οδικού χάρτη ο οποίος θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος.
Η γαλλική εταιρεία ποτών ανακοίνωσε πωλήσεις 290,2 εκατ. ευρώ, χαμηλότερα από τα 321,5 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, και πολύ χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 309 εκατ. ευρώ.
Οι πωλήσεις στο τρίμηνο σε οργανική βάση, υποχώρησαν 11%.
Οι δραστηριότητες κονιάκ της εταιρείες, οι οποίες αποφέρουν και το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων, υπέστησαν πλήγμα από τη μείωση του τουρισμού στο Χονγκ Κονγκ, την αργή ανανέωση των αποθεμάτων από τις ΗΠΑ και από την αρνητική επίδραση που προξένησαν οι αλλαγές στο δίκτυο διανομής της κυρίως στην Ευρώπη, τόνισε η εταιρεία.