Η Publicis Groupe ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων α΄ τριμήνου και επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις για την οργανική ανάπτυξη το 2019. Τα έσοδα α΄ τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 2,12 δισ. ευρώ, από τα 2,08 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τη διαφημιστική εταιρεία.

Η εταιρεία τόνισε πως οι συναλλαγματικές ισοτιμίες είχαν μια θετική επίδραση ενώ οι εξαγορές επηρέασαν τα έσοδα.

Τα έσοδα στην Ευρώπη αυξήθηκαν 0,7% σε οργανική βάση –εάν αφαιρεθούν οι επιδράσεις από την πώληση της Publicis Health Solutions- με καλές επιδόσεις στη Γαλλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ τα έσοδα στη Βόρεια Αμερική υποχώρησαν.

Ο ρυθμός οργανικής ανάπτυξης της Publicis μειώθηκε 1,6% στο τρίμηνο σε σχέση με την ανάπτυξη του 1,6% στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

«Τα έσοδα α΄ τριμήνου είναι αντίστοιχα των προσδοκιών, επιβεβαιώνοντας την εκτίμησή μας για αυτά που περιμένουμε για το έτους», ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Arthur Sadoun.