Ο σύγχρονος καταναλωτής απαιτεί η εμπειρία αγορών του να είναι «γρήγορη και εύκολη», εφόσον το μέλλον του λιανικού εμπορίου οδηγεί στο «πάντρεμα» φυσικού και ψηφιακού καναλιού. Και ενώ το online κανάλι γίνεται κυρίαρχο στην Ελλάδα, οι αγορές από φυσικά καταστήματα μπαίνουν επίσης σε ψηφιακά μονοπάτια, καθώς οι καταναλωτές ζητούν πλέον ένα ιδανικό μίγμα digital και αναλογικής αγοραστικής εμπειρίας.

Οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου επιχειρούν με τη σειρά τους να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών τους με πολλές από αυτές να πρωτοπορούν και να ανοίγουν δρόμους στο λιανεμπόριο του μέλλοντος, μέσα από διαρκείς επενδύσεις σε μια omnichannel εμπειρία αγορών.

Το Public Group σε αυτή τη φιλοσοφία επενδύει περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ με τα οποία κόντρα στη δυσμενή οικονομική συγκυρία, επιχειρεί να ξεκλειδώσει νέες αγοραστικές δυνατότητες για τον Έλληνα καταναλωτή, συστήνοντας στο κοινό το νέο omniretail μοντέλο αγορών.

Καινοτόμα στρατηγική διαμορφώνει τo λιανεμπόριο του μέλλοντος

Το Public Group με την υποστήριξη και του Ομίλου Olympia φέρνει νέες δυνατότητες στην υπηρεσία των καταναλωτών μέσα από μια ολοκληρωμένη και φιλόδοξη στρατηγική.  Πρόκειται για μία στρατηγική, που χαρακτηρίζεται από καινοτομία, με τον Όμιλο να επενδύει συστηματικά σε scale-up εταιρείες, με επίκεντρο πάντα τις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες του πελάτη.

Μάλιστα το ίδιο το κοινό ανταμείβει την omnichannel στρατηγική καθώς πλέον συνεισφέρει άνω του 25% του τζίρου της εταιρίας. Οι καταναλωτές είναι σε θέση να επιλέγουν ανάμεσα σε περισσότερα προϊόντα, τόσο μέσα από τα καταστήματα νέας γενιάς, όσο και μέσα από το ψηφιακό κανάλι γεγονός που προκύπτει από τη σταδιακή ενοποίηση και αναβάθμιση του δικτύου.

Τι είναι οι πρωτοποριακές omnichannel υπηρεσίες

Οι πελάτες απολαμβάνουν νέες υπηρεσίες και τεχνολογίες, γεγονός που φαίνεται από τις πωλήσεις στα omnichannel κανάλια της εταιρείας που ξεπερνούν το 25% του τζίρου. Τα Public για παράδειγμα διευρύνουν τους τρόπους εναλλακτικών πληρωμών, προσφέροντας την υπηρεσία «Public Now, Pay Later», σε συνεργασία με τον μεγαλύτερο πάροχο υπηρεσιών BNPL στην Ευρώπη, την Klarna.

Η δυνατότητα να «αγοράσουν τώρα και να πληρώσουν αργότερα», δόθηκε πρώτα στους πελάτες των Public επιβεβαιώνοντας με αυτόν τον τρόπο, ότι η αλυσίδα πρωτοπορεί στον χώρο του electronics retailing.

Τα πρώτα ενδεικτικά αποτελέσματα της συνεργασίας με την Klarna δείχνει πως: 1 στις 5 αγορές με χρεωστική κάρτα στο public.gr γίνονται μέσω Klarna, όπως και το 22% των prepaid online παραγγελιών πάνω από 35 ευρώ.

Το Public Group εξετάζοντας έγκαιρα τις ανάγκες του καταναλωτή, δίνει δυναμική απάντηση και στο after sales service. Ήδη, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στα iRepair corners, σε 15 σημεία του δικτύου Public που αναμένεται να επεκταθούν σε 62 έως το τέλος της χρονιάς, ενώ έχει προγραμματιστεί και Roll out στην Κύπρο. Παράλληλα, σε συνεργασία με την iRepair προσφέρεται πιλοτικά, τη δυνατότητα exclusive service στο σπίτι στη Νέα Ερυθραία, αλλά και διαδικασία τάχιστης επισκευής με ραντεβού.

Σημαντικές δυνατότητες προσφέρει και η συνεργασία με τη startup Douleutaras, καθώς από τον Ιούνιο θα προσφέρεται νέα υπηρεσία για την εγκατάσταση κλιματιστικών και μεγάλων οικιακών συσκευών σε Λάρνακα και Λευκωσία.

Παράδοση την επόμενη ημέρα

Το Public Group στηρίζει τις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή μέσω των μεγαλύτερων εγκαταστάσεων αποθηκών eCommerce που διατηρεί σε Ελλάδα και Κύπρο γύρω στα 40.000 τ.μ., ενώ υπηρεσίες όπως το «Next Day Delivery» για 100.000 προϊόντα εξυπηρετούν την ανάγκη των καταναλωτών και συνέπεια και ταχύτητα στις παραδόσεις των προϊόντων τους.

Όχι μόνο έχουν μειωθεί δραστικά οι χρόνοι παράδοσης κατά 50%, αλλά έχει αλλάξει ο τρόπος εξυπηρέτησης πελατών με το «Public Remote», που περιλαμβάνει το νέο online chat, αλλά και νέες δυνατότητες, με το Next Day refund.

Ήδη το τηλεφωνικό κέντρο έχει καταγράψει θεαματικά ποσοστά ικανοποίησης πελατών, που αγγίζουν το 93%, ενώ το 78% των θεμάτων που προκύπτουν επιλύονται στο πρώτο τηλεφώνημα.

Παράγοντας καινοτομία με επενδύσεις €20 εκατ. σε scaleups

Το Public Group έχει ενεργοποιήσει τον επενδυτικό βραχίονα Public Capital Partners, ο οποίος επενδύει άνω των 20 εκατ. ευρώ σε scale-up εταιρείες, όπως την Klarna, τoν Douleutara, το iRepair, μετασχηματίζοντας την omni-retail εμπειρία προς όφελος του πελάτη.

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται το Public Next, το πρωτοποριακό tech hub του Public Group, αποτελούμενο από 60 developers, προσφέρει νέες εμπειρίες για τους καταναλωτές. Ήδη έχει αναπτύξει πάνω από 100 projects εισάγοντας καινοτομίες όπως το e-invoicing, το mobile ordering, το checkout στα καταστήματα, που ξεπερνά το 27% των αγορών, αλλά και η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικής απόδειξης, που αφορά πλέον στο 56% των αποδείξεων που εκδίδονται στο κατάστημα.

Τα Public  φέρνουν περισσότερα και καλύτερα στον πελάτη με διαρκείς επενδύσεις, νέες συνεργασίες και με ακόμη περισσότερες προτάσεις που απαντούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή,