Το 2023 ήταν μια από τις καλύτερες χρονιές όλων των εποχών για το Public Group, ενώ οι προοπτικές για το 2024 είναι επίσης εξαιρετικές επισήμανε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, στην ετήσια ενημέρωση των εκπροσώπων του Τύπου.

Ανακοίνωσε, επίσης, νέα αύξηση του φυσικού δικτύου καταστημάτων με στόχο τα 70 καταστήματα από 59 που είναι σήμερα σε Ελλάδα και Κύπρο, σε χρονικό ορίζοντα 3 με 5 ετών, τονίζοντας ότι όλα τα καταστήματα θα έχουν οικιακές συσκευές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα από επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ το Public Group και ένα δυναμικό οικοσύστημα με πάνω από 12 συνεργασίες με καινοτόμες εταιρείες, έφερε πολλαπλασιαστική αξία σε όλους, πετυχαίνοντας το 2023 υψηλή κερδοφορία, με τα επαναλαμβανόμενα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Recurring EBITDA) να φτάνουν τα 20 εκατ.ευρώ, τετραπλασιάζοντας ουσιαστικά το αποτέλεσμα του 2022 που ήταν 5 εκατ. ευρώ Επίσης, η εταιρεία κατάφερε και να ξεπεράσει τα 500 εκατ. ευρώ πωλήσεις που είχε θέσει ως στόχο για το 2023, με αύξηση 7% συγκριτικά με το 2022.

Όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση, σε συνέχεια της επιτυχημένης υλοποίησης του μοντέλου μετατροπής 15 καταστημάτων σε “Public + home” και με τις ψηφιακές πωλήσεις να φτάνουν στο 30% του συνολικού τζίρου, τα Public πέτυχαν αύξηση της συμμετοχής των οικιακών συσκευών στο 27%, αναδεικνύοντας την εμπιστοσύνη που έδειξε το καταναλωτικό κοινό στο σύγχρονο μοντέλο αγορών οικιακών συσκευών που σύστησε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Σχετικά με τις επιδόσεις του 2023, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, ανέφερε ότι παρά τις προκλήσεις της οικονομίας από την ενεργειακή κρίση και τις πληθωριστικές πιέσεις, παραμένουμε προσηλωμένοι σε ένα πλάνο που έρχεται να απαντήσει τόσο στις σύγχρονες ανάγκες καταναλωτών, όσο και στο σημαντικό περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος τους, δημιουργώντας νέους ευέλικτους τρόπους πληρωμής για αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε στο Omni-Retail, καθώς δημιουργούμε συνεχώς καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες για τους ανθρώπους, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, πρόσθεσε.

Με περισσότερες από 10 νέες επιλογές στον τομέα των πληρωμών και παράδοσης, τα Public απαντούν στις νέες τάσεις στο παγκόσμιο λιανεμπόριο. Ενισχύοντας σημαντικά τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής τα Public προχώρησαν στην επέκταση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna και στα φυσικά καταστήματα, ενώ πρόσθεσε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Apple Pay και Google Pay στο public.gr. Επιπλέον, τα Public αποτελούν τον μοναδικό retailer στην αγορά που δίνει τη δυνατότητα άτοκων δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα.

Παράλληλα, λανσάραν το νέο loyalty πρόγραμμα, “Public +”, που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και μακροπρόθεσμα επιβράβευση με ελκυστικά προνόμια.

Όσον αφορά στον επενδυτικό βραχίονα PCP (Public Capital Partners), το 2023 επένδυσε στη μεγαλύτερη πλατφόρμα audiobooks στην Ελλάδα, το BookVoice, αλλά και την ηγέτιδα εταιρεία σε Digital Marketing τη Sleed. Με τις επενδύσεις αυτές τα συνολικά επενδεδυμένα κεφάλαια του PCP ξεπέρασαν τα 30 εκατ. ευρώ. Για το 2024, συνεχίζοντας ένα ετήσιο επενδυτικό πλάνο άνω των 10 εκατ.ευρώ, τα Public στοχεύουν στη δημιουργία καινούργιων καταστημάτων “Public + home”, την εγκατάσταση των iRepair μέσα σε όλα τα Public, αλλά και τη δημιουργία 24 shop-in-shop με τη Vodafone.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τις δυσκολίες εύρεσης προσωπικού στον τομέα του retail ο κ. Μπουρλάς είπε ότι είναι μια πραγματικότητα. Στην Ελλάδα η εργασία στη λιανική δεν θεωρείται καριέρα αλλά θέση εργασίας για κάποιο χρονικό διάστημα πριν βρεθεί μια κανονική θέση εργασίας, κάτι που δεν συμβαίνει στο εξωτερικό.

Αυτό πρέπει να αλλάξει, με εκπαίδευση καθώς και με εσωτερικές διαδικασίες σε κάθε εταιρεία που θα δίνουν ευκαιρίες εξέλιξης στο εργαζόμενο που ξεκινά από πωλητής, να βρεθεί σε υπεύθυνος τμήματος, καταστήματος και στη συνέχεια σε υψηλότερες ακόμη θέσεις. Μια πολιτική που προωθεί ο όμιλος Public όπως είπε ο κ.Μπουρλάς.

Ο διευθύνων σύμβουλος έδωσε επίσης έμφαση μεταξύ άλλων στο γεγονός της αυξανόμενου δείκτη ικανοποίησης πελατών (NPS) για το σύνολο των υπηρεσιών που έφτασε το 78.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης