Μέσα στους πρώτους μήνες του 2019, τοποθετείται η έναρξη της παραγωγής μηλίτη από το εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα.

Ήδη η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία πιστοποίησης Ελληνικής εταιρείας παραγωγής χυμού μήλου, που αποτελεί την πρώτη ύλη για την παρασκευή του μηλίτη, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία. Στόχος είναι η παραγωγή 3 εκατ. λίτρων μηλίτη, όση και η ποσότητα την οποία σήμερα εισάγει στην ελληνική αγορά η εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την ίδια στιγμή η Αθηναϊκή έχει ξεκινήσει την εξαγωγή βύνης από ελληνικό κριθάρι. Ήδη έχει εξάγει 7.000 τόνους στην Αυστρία και 4.000 τόνους στο Ισραήλ. Η εξαγωγή βύνης από ελληνικό κριθάρι συμπίπτει με τη συμπλήρωση 10 ετών από την έναρξη του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας της εταιρείας.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προμηθεύεται το κριθάρι από Έλληνες παραγωγούς, το βυνοποιεί στα ιδιόκτητα βυνοποιεία της στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα και με αυτό καλύπτει το 100% των αναγκών παραγωγής της στην Ελλάδα.

Εφέτος προμηθεύτηκε και βυνοποίησε συνολικά 63.000 τόνους ελληνικό κριθάρι, το οποίο προμηθεύτηκε από 2.500 συνεργαζόμενους παραγωγούς. Εκτός από τις εξαγωγές, η εταιρεία ξεκίνησε εφέτος συνεργασία για την προμήθεια ελληνικής βύνης με τη Ζυθοποιία ΒΑΠ Ρόδου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ό,τι αφορά την αγορά μπύρας, στελέχη της εταιρείας εκτιμούν ότι εφέτος αυτή θα κλείσει οριακά θετικά.
Πέρυσι, η εταιρεία εμφάνισε οριακή αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,2%, ως αποτέλεσμα της αύξησης των εξαγωγών και της πορείας της μπύρας ΑΛΦΑ, αλλά πτώση 2,5% των καθαρών πωλήσεων κυρίως λόγω της αλλαγής στο μείγμα με σημαντική αύξηση των πωλήσεων των οικονομικότερων προϊόντων.

Η εταιρεία η οποία τα τελευταία χρόνια “ποντάρει” στα ελληνόφωνα προϊόντα ζύθου, βλπ. ΑΛΦΑ και ΜΑΜΜΟΣ, εμφάνισε πωλήσεις 341,242 εκατ. ευρώ από 321,628 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ οι καθαρές πωλήσεις υποχώρησαν στα 224,691 εκατ. ευρώ το 2017 από 230,375 εκατ. ευρώ που είχε πετύχει το 2016.

Τα κέρδη προ φόρων, ανήλθαν σε 13,9 εκατ. ευρώ, όταν το 2016 ήταν 13,39 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά φόρου της ανήλθαν σε 12,468 εκατ. ευρώ από 9,416 εκατ. ευρώ που ήταν το 2016.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σημαντική αυτή αύξηση των καθαρών κερδών οφείλεται στη μείωση των φόρων και των τελών κατά 37% (σ.σ. λόγω της πληρωμής του χαρτοσήμου επί του προστίμου της Επιτροπής Ανταγωνισμού τη χρήση του 2016) και στη μείωση κατά 4,8% των λειτουργικών εξόδων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης