Η εταιρεία κοσμημάτων Pandora συνεργάζεται με την UNICEF για μία νέα σύμπραξη υποστήριξης των πιο ευάλωτων παιδιών στον κόσμο.

Η τριετής συμφωνία προβλέπει ότι το διεθνές brand κοσμημάτων και η UNICEF θα επενδύσουν στην κατάρτιση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων με επίκεντρο προγράμματα που υποστηρίζουν την ενδυνάμωση των γυναικών και βοηθούν ευάλωτα κορίτσια που δεν πηγαίνουν στο σχολείο λόγω φτώχειας και κακών υποδομών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Μαζί με την UNICEF θέλουμε να δώσουμε φωνή στην επόμενη γενιά και να υποστηρίξουμε την εκπαίδευση και την ενδυνάμωσή τους» ανέφερε σε δήλωσή του ο επικεφαλής του brand Pandora, Alexander Lacik.

«Εκατομμύρια παιδιά, κυρίως κορίτσια, δεν πηγαίνουν ποτέ στο σχολείο. Εκατομμύρια δεν ολοκληρώνουν ποτέ την εκπαίδευσή τους. Και πολλά αγωνίζονται για να ασκούν το θεμελιώδες δικαίωμά τους να είναι οι ίδιοι και να αξιοποιήσουν το δυναμικό τους. Θα θέλαμε να έχουμε ρόλο στην αντιμετώπιση αυτών των κοινωνικών προκλήσεων» υπογράμμισε.

Η εκτελεστική διευθύντρια της UNICEF Χενριέτα Φορ πρόσθεσε: «Οι νέοι είναι το μέλλον. Οι ιδέες, η ενέργεια και ο ενθουσιασμός τους μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Η συνεργασία με την Pandora θα υποστηρίξει επίσης την πρωτοβουλία Generation Unlimited, ενισχύοντας τους νέους με τα εργαλεία που χρειάζονται για επιτυχία. Μαζί μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ενέργεια, τον ενθουσιασμό και τις ιδέες των νέων και να τους βοηθήσουμε να αποκτήσουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για να γίνουν ενεργοί πολίτες που μπορούν να συμβάλλουν στις κοινωνίες και στις οικονομίες των χωρών τους».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλαίσιο προβολής της συνεργασίας, το brand Pandora θα αρχίσει μια σειρά εκστρατειών μάρκετινγκ για σημαντικούς σκοπούς, ξεκινώντας από μια ειδική συλλογή κοσμημάτων, η οποία θα παρουσιαστεί στις 20 Νοεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού με στόχο τη συγκέντρωση πόρων για τρία χρόνια για τη μείωση της παιδικής θνησιμότητας, την εκπαίδευση και την προστασία των παιδιών μέσω προγραμμάτων της UNICEF σε όλο τον κόσμο.

Η ειδικής έκδοσης συλλογή θα είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο και σε καταστήματα σε περισσότερες από 100 χώρες. Όλα τα κέρδη από τη συλλογή θα διατεθούν στην UNICEF.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης