Σημαντική αύξηση 32,9% στα κέρδη α’ εξαμήνου εμφάνισε ο ΟΠΑΠ. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 66,1 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο από 49,7 εκατ. ευρώ που ήταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, λόγω της μεταβολής του φόρου σε σχέση με πέρυσι.

Τα καθαρά κέρδη β’ τριμήνου 2018 ανήλθαν σε 26,2εκατ. ευρώ έναντι 16,5εκατ. ευρώ (ή 25,1εκατ. ευρώ σε προσαρμοσμένο επίπεδο), την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, αύξηση 7,1% στα 737,5 εκατ. ευρώ εμφάνισαν το α’ εξάμηνο και τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του ΟΠΑΠ.

Η εταιρεία θα διανείμει προμέρισμα για την χρήση του 2018 ύψους 0,10 ευρώ ανά μετοχή.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ, ο CEO της εταιρείας κ. Damian Cope δήλωσε:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Μετά από ένα ισχυρό πρώτο τρίμηνο, είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω καλές επιδόσεις από την ομάδα του ΟΠΑΠ και το δεύτερο τρίμηνο. Συγκεκριμένα τα έσοδα και η κερδοφορία του ΟΠΑΠ σημείωσαν και πάλι ανάπτυξη.

Τα αποτελέσματά μας εξακολουθούν να ενισχύονται από την αυξανόμενη συνεισφορά των παιγνιομηχανημάτων (VLTs) και τη βελτίωση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μας συνολικά. Το δεύτερο τρίμηνο ωφεληθήκαμε επίσης από την δραστηριότητα των πρώτων εβδομάδων του Παγκοσμίου Κυπέλλου ποδοσφαίρου, με τη χρήση των συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs) να αυξάνεται.
Παρόλο που η ανάκαμψη της οικονομίας δεν έχει ακόμη συμβάλλει καθοριστικά στην τόνωση της ιδιωτικής κατανάλωσης, ο ΟΠΑΠ εξακολουθεί να επιτυγχάνει τους στρατηγικούς του στόχους στο πλαίσιο του Οράματος 2020.

Ο εκσυγχρονισμός του δικτύου των καταστημάτων συνεχίζεται, και ήδη μέσα στο 2018 έχουν ανοίξει περισσότερα από 300 νέα πρακτορεία ΟΠΑΠ και 38 νέα Gaming Halls. Είμαστε, επίσης, ιδιαίτερα υπερήφανοι για την επιτυχή και έγκαιρη υλοποίηση του προγράμματος τεχνολογικού μετασχηματισμού της εταιρείας μας. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα αυτού του είδους που έχουν πραγματοποιηθεί ποτέ στην Ευρώπη, με την εγκατάσταση περισσότερων από 50.000 νέων διαφορετικών συσκευών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το έργο αυτό θέτει γερά θεμέλια για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και για μελλοντικά οφέλη για τους πράκτορές μας. Για το υπόλοιπο του έτους, θα εστιάσουμε στην ανάπτυξη της πελατειακής βάσης των VLTs, την εισαγωγή νέων προϊόντων στοιχηματισμού και αριθμολαχείων στα καταστήματά μας, καθώς και την έναρξη λειτουργίας της νέας μας διαδικτυακής πλατφόρμας στοιχηματισμού. Έχουμε, λοιπόν, μια ακόμη απαιτητική περίοδο μπροστά μας, καθώς και πίστη στις δυνατότητές μας να εκπληρώσουμε τους στόχους μας».

Το β’ τρίμηνο του 2018 το GGR αυξήθηκε κατά 9,3% στα 360,2εκατ. ευρώ (β’ τρίμηνο 2017: €329,6εκατ.) με το ρυθμό μεταβολής των εσόδων να ενισχύεται κατά 4,2 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του α’ τριμήνου, κυρίως λόγω της αυξημένης συνεισφοράς των VLTs και των παιχνιδιών στοιχηματισμού.

Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) διαμορφώθηκε στα 288,1εκατ. ευρώ υψηλότερα κατά 6,9%, (α’ εξάμηνο 2017: 269,5εκατ.ευρώ ), ενώ το β’ τρίμηνο του 2018 ανήλθε σε 140,1 εκατ. ευρώ ενισχυμένο κατά 9,1%, (β’ τρίμηνο 2017: 128,4εκατ. ευρώ).

Παράλληλα ο ΟΠΑΠ εμφάνισε κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) στα €157,4εκ. (α’ εξάμηνο 2017: €130,7εκ.) αυξημένα κατά 20,5% ή αυξημένα κατά 10,3% σε σύγκριση με τα προσαρμοσμένα EBITDA πρώτου εξαμήνου 2017.

Τα EBITDA β’ τριμήνου 2018 διαμορφώθηκαν σε €70,2εκ. (β’ τρίμηνο 2017: €52,2εκ.), αυξημένα κατά 34,6% ή 9,2% σε σύγκριση με τα προσαρμοσμένα EBITDA δευτέρου τριμήνου 2017.

Ισχυρή είναι η ταμειακή θέση της εταιρείας με καθαρό δανεισμό στα 471,6 εκατ. και Καθαρό Δανεισμό/ EBITDA 1,4x.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης