Αριστερά, Κ. Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, δεξιά Θ. Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ

 “Tomorrow is Smart”

Το 2023 σηματοδότησε άλλη μια επιτυχημένη χρονιά ισχυρών επιδόσεων για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπως επισημάνθηκε στο ετήσιο συνέδριο των συνεργατών τους. Σχεδόν 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τα σημαντικά επιτεύγματα του 2023 και περιέγραψαν τους στόχους για το 2024, με κύριο γνώμονα την κάλυψη των αναγκών των πελατών. Οι συζητήσεις στο συνέδριο κινήθηκαν σε θέματα όπως οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης (AI) στο λιανικό εμπόριο και η διευρυμένη χρήση έξυπνων συσκευών, αναδεικνύοντας  το κεντρικό μήνυμα του συνεδρίου… «Tomorrow is Smart».

Θ. Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ

«Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Με ξεκάθαρη στρατηγική και πλάνο, με νέα προϊόντα, αναβαθμισμένα καταστήματα, άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Και το 2024, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην άριστη εμπειρία του πελάτη, με καινοτόμες λύσεις και ακόμα καλύτερες υπηρεσίες», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Η ανάπτυξη κυριάρχησε το 2023

Το έτος 2023 σημείωσε ανάπτυξη σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων. Η κίνηση στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σημείωσε άνοδο, αγγίζοντας συνολικά 13,5 εκατομμύρια πελάτες, ενώ ο τζίρος των προϊόντων σημείωσε σημαντική αύξηση. Η αλυσίδα πέτυχε όλους τους στόχους της για τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (telco). Συγκεκριμένα, οι επιδόσεις στις συνδέσεις σταθερής, ιδιαίτερα στο Fiber To The Home, ήταν εξαιρετικές, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος . Ακόμα στις συνδέσεις COSMOTE TV o ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων των τελευταίων ετών. Τέλος, οι εταιρικές συνδέσεις γνώρισαν ανάπτυξη, όπως και οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, κυρίως λόγω φορητότητας.

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησε το 2023 τη θέση του στην κορυφή σε πωλήσεις κινητών τηλεφώνων, με σημαντικό μερίδιο αγοράς και σε αξεσουάρ, smartwatches, gadgets και smart TV. Επιπλέον, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 προορισμός για service  (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας). Ενώ η αγοραστική εμπειρία διευρύνθηκε με την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας όπως G Click & Collect, ασφάλιση και επέκταση εγγυήσεων συσκευής (G WarrantyPlus), G Tattoo και G Photoprint.

Προτεραιότητα για το 2024 είναι η εμπειρία του πελάτη και οι έξυπνες τεχνολογίες

Με 250 καταστήματα σε όλη τη χώρα, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζει να εστιάζει στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις. Θα συνεχίσει να ενισχύει τα καταστήματά του με νέα G Prime σε όλη την Ελλάδα, με νέες κατηγορίες προϊόντων όπως Smart Home και μικρές οικιακές συσκευές, παράλληλα με βελτιωμένες ψηφιακές δυνατότητες και βελτιωμένο e-shop.

Το 2024 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα αναδείξει περαιτέρω τις δυνατότητες των έξυπνων συσκευών στη βελτίωση της καθημερινότητας των καταναλωτών, προσφέροντας συσκευές που μπορούν να ελέγχονται εξ αποστάσεως μέσω smartphone ή tablet για περισσότερη άνεση, ασφάλεια και ενεργειακή απόδοση. Οι χρήστες θα βρουν στον ΓΕΡΜΑΝΟ μια μεγάλη γκάμα έξυπνων προϊόντων από κορυφαίες εταιρίες και με τη βοήθεια των συμβούλων τεχνολογίας (TechExperts) θα μπορούν να επιλέξουν τις κατάλληλες συσκευές, ενώ εξειδικευμένοι τεχνικοί της COSMOTE θα αναλάβουν την εγκατάσταση και τη συνδεσιμότητα των συσκευών στο έξυπνο σπίτι.

Κ. Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ

«Η Smart Εποχή έχει ήδη ξεκινήσει. Διατηρώντας τα μερίδια αγοράς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήδη διαθέτουμε, στόχος μας είναι να κάνουμε άνοιγμα σε νέες κατηγορίες που θα μας δώσουν περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια», τόνισε ο κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ.

Μιλώντας στο συνέδριο, ο κ. Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, υπογράμμισε την ανάγκη να παραμείνει ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ πρωτοπόρος, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες αιχμής, προς όφελος των πελατών και των ανθρώπων του, ενώ εξήρε τη συμβολή των καταστημάτων του Δικτύου στις επιδόσεις του Ομίλου. Στο συνέδριο πραγματοποιήθηκαν επίσης παρουσιάσεις για τα αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς, τις εμπορικές στρατηγικές και το όραμα για το 2024 από τους κ.κ. Πέτρο Παπαγγέλη, Διευθυντή Δικτύου Λιανικής του Ομίλου ΟΤΕ, και Ιωάννη Γαλανάκη, Διευθυντή Λιανικών Προϊόντων & Υπηρεσιών του Ομίλου ΟΤΕ.

 

Ιωάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Λιανικών Προϊόντων & Υπηρεσιών του Ομίλου ΟΤΕ

 

Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Λιανικής του Ομίλου ΟΤΕ