Στην επένδυση της εταιρείας στο δίκτυο των καταστημάτων, τις online δραστηριότητες, στην αυξανόμενη συνεισφορά των παιγνιομηχανημάτων (VLTs), καθώς και στην περαιτέρω ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας με νέα προϊόντα αθλητικού στοιχηματισμού και αριθμοπαιγνίων εστίασε η διοίκηση του ΟΠΑΠ κατά την τηλεδιάσκεψη για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του εννεάμηνου του 2018.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ντάμιαν Κόουπ ανέφερε πως το τρίτο τρίμηνο του 2018 ήταν ένα ακόμη βήμα προόδου προς την υλοποίηση του Οράματος 2020.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Καθώς πλησιάζουμε το τέλος του έτους, την περίοδο με την υψηλότερη εμπορική κίνηση, είμαστε αισιόδοξοι ότι θα ανταποκριθούμε, τόσο στις δικές μας προσδοκίες, όσο και στη μακροπρόθεσμη φιλοδοξία μας να καθιερώσουμε τον ΟΠΑΠ ως μια εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων παγκόσμιου επιπέδου. Ταυτόχρονα, οριστικοποιούμε τα αναπτυξιακά μας σχέδια ενόψει ενός απαιτητικού 2019», σχολίασε ο κύριος Κόουπ.

Αναλυτικά, ο CEO του Ομίλου τόνισε πως η επένδυση του ΟΠΑΠ στο δίκτυο των πρακτορείων του συνεχίζεται και έχει ήδη σημειωθεί σημαντική πρόοδος.

Σήμερα, έχουν ανοίξει 420 νέα πρακτορεία ΟΠΑΠ και στόχος της εταιρείας είναι τα νέα καταστήματα να ανέλθουν σε 450-500 έως το τέλος του έτους. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη λειτουργία του “πρότυπου” καταστήματος της εταιρείας, το οποίο, όπως είπε, αναβαθμίζει την “παικτική” εμπειρία και αποτελεί σημείο αναφοράς για τον συνολικό εκσυγχρονισμό των πρακτορείων ΟΠΑΠ στο μέλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να σημειωθεί ότι όπως αναφέρθηκε στην “Ημέρα Αναλυτών” που πραγματοποιήθηκε την 1η Νοεμβρίου, ο ΟΠΑΠ προωθεί νέο concept καταστήματος, το “Mega Play” αλλά και στην πρόταση “Block”, δηλαδή ο συνδυασμός gaming hall δίπλα σε πρακτορείο.

Σε ότι αφορά στις online δραστηριότητες, ο ΟΠΑΠ έχει ήδη προχωρήσει στην παρουσίαση του νέου Pamestoixima.gr, το οποίο προσφέρει ιδιαίτερα βελτιωμένες και ανταγωνιστικές αποδόσεις.

Η εταιρεία προχώρησε στην πλήρη ανανέωση και τεχνολογική αναβάθμιση της πλατφόρμας αθλητικού στοιχηματισμού με στόχο να αποτελέσει μια άκρως ανταγωνιστική πρόταση για την εγχώρια διαδικτυακή στοιχηματική αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σταθερή ανάπτυξη για τα VLTs

Η διοίκηση τόνισε επίσης πως η ανάπτυξη του δικτύου των VLTs εξελίσσεται σταθερά. Σήμερα έχουν τεθεί σε λειτουργία 17.400 παιγνιομηχανήματα σε αποκλειστικά καταστήματα και πρακτορεία ΟΠΑΠ και στόχος είναι να έχουν εγκατασταθεί περίπου 19.000 VLTs έως το τέλος του 2018. Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίζει το σχεδιασμό της για προϊοντικές βελτιώσει, όπως VLTs jackpots κ.α.

Ο κύριος Κόουπ αναφέρθηκε στα νέα παιχνίδια για το ΚΙΝΟ “Μονά-Ζυγά” και “Στήλες” και στο virtual sports “Πρωτάθλημα”, που διατίθενται στα πρακτορεία. Όπως σημείωσε, τα νέα προϊόντα ενισχύουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, έχουν τύχει θερμής υποδοχής στις πρώτες ημέρες της διάθεσης τους και αποτελούν ελκυστικές επιλογές για τους πελάτες των πρακτορείων ΟΠΑΠ.

Επίσης, αναφορικά με την ανάπτυξη των συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs), το μάνατζμεντ τόνισε πως προχωρά βάσει του σχεδιασμού, με περισσότερες από 4.000 να έχουν εγκατασταθεί μέχρι τώρα.

Σημειώνεται, τέλος, ότι για το εννεάμηνο του 2018, ο ΟΠΑΠ σημείωσε καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ύψους 1.106,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 5,8% σε ετήσια βάση.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ενισχύθηκαν κατά 9,4% και διαμορφώθηκαν στα 244,6 εκατ. ευρώ.

Τα καθαρά κέρδη του εννεάμηνου ανήλθαν σε 105,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 12,8%.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης