Αύξηση 27,5% παρουσίασαν οι συνoλικές πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) την περίοδο που ξεκινά από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου έως και της 22 Μαρτίου, με βάση τις μετρήσεις της Nielsen.

Την μεγαλύτερη θετική συνεισφορά σε αυτή την ανάπτυξη, λόγω της μεγάλης συμμετοχής τους στο συνολικό καλάθι, την πραγματοποιούν τα τρόφιμα & ποτά, τα οποία στο σύνολό τους αναπτύσσονται με 28,4%, ωστόσο τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, τα παρουσιάζουν τα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, τα οποία κινήθηκαν στο +70,0% και +43,7% αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Niesen, τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω περίοδο (24/02/20-22/03/20) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (25/02/19-24/03/19) παρουσίασαν στις κατηγορίες τροφίμου: αλεύρι (141,6%), όσπρια (138,2%), ρύζι (124,4%) και ζυμαρικά (118,1%) ενώ στις κατηγορίες μη τροφίμου: σαπούνια υγρά και μπάρες (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).

Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εξακολουθεί να το παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη, με 33,5%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορωνοϊού, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης