Η New York Times Company ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη γ΄ τριμήνου μειώθηκαν 34,2% στα 16,42 εκατ. δολάρια ή 10 σεντς ανά μετοχή στο γ΄ τρίμηνο, χαμηλότερα από τα 24,97 εκατ. δολάρια ή 15 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 12 σεντς, έναντι εκτιμήσεων για 9 σεντς. Τα έσοδα αυξήθηκαν 2,7% στα 428,5 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα με τις εκτιμήσεις για 429 εκατ. δολάρια.

Στελέχη της εταιρείας θεωρούν μοχλό για την πορεία της εταιρείας τις ψηφιακές συνδρομές. Όπως τόνισε ο Mark Thompson, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, «ενώ η ψηφιακή διαφήμιση τα πήγε ελαφρώς καλύτερα στο γ΄ τρίμηνο από ό,τι είχαμε αρχικά προβλέψει, αναμένουμε ένα αρκετά δύσκολο δ΄ τρίμηνο».

Η εταιρεία αναμένει ότι τα συνολικά έσοδα από πληρωμές να αυξηθούν στο δ΄ τρίμηνο, ωστόσο τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα  αναμένεται να υποχωρήσουν.