Επενδύσεις συνολικού ύψους 15 εκατ. ευρώ για την επόμενη δεκαετία, τόσο σε μηχανολογικό εξοπλισμό, όσο και σε πάγια στοιχεία, σχεδιάζει στη «Μαλαματίνα ΑΕΒΕ», ο όμιλος «Mantis Group», που την 1η Μαρτίου ξεκίνησε την εμφιάλωση και τυποποίηση κρασιών και ρετσίνας με το γνωστό ανθρωπάκι στην ετικέτα, και ήδη «ρίχνει» στην ιστορική οινοποιία τα πρώτα κεφάλαια για το πέρασμά της στη νέα εποχή της.

Οι επενδύσεις αυτές υπερβαίνουν κατά πολύ τις υπεσχημένες από τον όμιλο (σ.σ. περίπου 9 εκατ. σε δεκαετή ορίζοντα, στο πλαίσιο του σχεδίου εξυγίανσης της ιστορικής οινοποιίας) και «δένουν» με την πρόθεση του «Mantis Group» να αναπτύξει σημαντικά τη «Μαλαματίνα», αξιοποιώντας και το μεγάλο δίκτυο διανομής του σε όλη την Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ήδη, ο όμιλος επενδύει περί το 1,5 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό για τα οινοποιεία, ώστε να προλάβει τον τρύγο, ενώ έχει ήδη βάλει στην αγορά -μέσα σε περίπου ενάμιση μήνα- πέντε ετικέτες αρετσίνωτων κρασιών και λευκής και ροζέ ρετσίνας.

Τα παραπάνω επισήμανε σήμερα, κατά τη διάρκεια γεύματος εργασίας με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Αλέξανδρος Κρομμύδας, ο οποίος γνωστοποίησε και τον στόχο για υπερδιπλασιασμό των καθαρών πωλήσεων της οινοποιίας στην επόμενη πενταετία, με προοπτική αυτές να ανέλθουν στα 20 εκατ. ευρώ (έναντι 9,5 εκατ. ευρώ το 2021) και οι εξαγωγές να φτάσουν στο 25% του τζίρου της. Μάλιστα, η εταιρεία σχεδιάζει τη σύσταση θυγατρικής στη Γερμανία για την καλύτερη προώθηση των ετικετών της στην κεντροευρωπαϊκή αγορά.

Για τον Αλέξανδρο Κρομμύδα η γνωριμία με τη «Μαλαματίνα» χρονολογείται από τα φοιτητικά του χρόνια. Ο επιχειρηματίας γνώρισε τη ρετσίνα «Μαλαματίνα» στη Θεσσαλονίκη, όπου σπούδαζε ηλεκτρολόγος μηχανικός στο Πολυτεχνείο, και έκτοτε παρακολουθούσε την πορεία της εταιρείας και τον τρόπο με τον οποίο το ισχυρό και αναγνωρίσιμο brand της πουλούσε στη Βόρεια Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν λοιπόν πριν από πέντε-έξι χρόνια ο όμιλος «Mantis Group» (που δραστηριοποιείται στη διανομή αναψυκτικών, οινοπνευματωδών ποτών και καταναλωτικών προϊόντων, από αναψυκτικά όπως το «Red Bull» μέχρι τα ξυραφάκια «Wilkinson»), αποφάσισε να μπει και στην παραγωγή πέρα από το εμπορικό κομμάτι του, η «Μαλαματίνα» βρέθηκε στο επενδυτικό του στόχαστρο.

«Τη “Μαλαματίνα” θέλαμε, ένα προϊόν που να έχει ισχυρό brand» είπε ο κ.Κρομμύδας, ο οποίος επισήμανε ότι η ιστορική ρετσίνα θα επωφεληθεί και από το μεγάλο δίκτυο διανομής του ομίλου, που αριθμεί χιλιάδες σημεία σε όλη την Ελλάδα, σε σούπερ μάρκετ και στην αγορά ΗORECA (ξενοδοχεία, εστιατόρια, catering).

Με τη σημερινή δυναμικότητα των εγκαταστάσεων της εταιρείας είναι εφικτή η εμφιάλωση 25.000 φιαλών την ώρα, όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Κεράνης. Η εταιρεία μπαίνει δε και στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label), σε συνεργασία αρχικά με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Market In».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπενθυμίζεται, ότι η νέα εποχή για την ιδρυθείσα το 1895 “Μαλαματίνα”, υπό την ομπρέλα του ομίλου Mantis (η διοίκηση του οποίου ελέγχεται πλειοψηφικά από τους αδελφούς Αλέξανδρο και Χαράλαμπο Κρομμύδα), ξεκίνησε μετά τη σχετική απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης τον Δεκέμβριο του 2021.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης