Σε σημαντικές μειώσεις τιμών που φτάνουν έως και 50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης έχει προχωρήσει η Lidl Ελλάς. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι μειώσεις τιμών αφορούν τόσο κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας όσο και επώνυμους, με στόχο την κάλυψη βασικών αναγκών κάθε οικογένειας από μια πληθώρα προϊόντων σταθερής γκάμας αλλά και κωδικών ψυγείου, κατάψυξης και φρέσκου κρέατος.

«Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές αλλά και στο σύνολο της ελληνικής αγοράς, η Lidl Ελλάς, από τον Μάιο του 2023, έχει προβεί σε μόνιμες μειώσεις τιμών σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων, προσφέροντας ουσιαστική στήριξη στους πελάτες της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Απόδειξη των επιτυχημένων στρατηγικών κινήσεων της εταιρείας αποτελεί η καταγραφή αρνητικού πληθωρισμού για 7ο συνεχόμενο μήνα, με τιμές μειωμένες κατά μέσο όρο κατά -3,1%, συγκρίνοντας το διάστημα από Ιανουάριο έως Ιούλιο 2024 με το αντίστοιχο διάστημα του 2023» αναφέρει η εταιρεία στην ίδια ανακοίνωση και συμπληρώνει:

«Προσηλωμένη στην αποτελεσματική στρατηγική της, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να παρέχει τα καλύτερα προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, εξασφαλίζοντας παράλληλα την καλύτερη δυνατή ποιότητα που με συνέπεια παρέχει εδώ και 25 χρόνια».

Ο Martin Brandenburger, CEO και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς, δήλωσε:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Στη Lidl Ελλάς, η δέσμευσή μας προς την ελληνική κοινωνία είναι αδιαπραγμάτευτη. Κατανοούμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές μας και εργαζόμαστε αδιάκοπα για να προσφέρουμε λύσεις που κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη και προσιτή.

Με τη μείωση τιμών έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης, θέλουμε να δείξουμε έμπρακτα ότι είμαστε δίπλα σε κάθε οικογένεια, σε κάθε καταναλωτή, εξασφαλίζοντας πάντα την υψηλότερη ποιότητα στις πιο προσιτές τιμές. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα και στους ανθρώπους της, με στόχο ένα καλύτερο αύριο για όλους».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης