Και το φετινό Πάσχα, η Lidl Ελλάς ένωσε τις δυνάμεις της με το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα (Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για το Παιδί), με στόχο να συμβάλλει στη θωράκιση των παιδιών από κάθε μορφή βίας.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία απηύθυνε κάλεσμα στο καταναλωτικό κοινό και από τις 19 Απριλίου έως και το Μεγάλο Σάββατο 4 Μαΐου 2024, με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus, η Lidl Ελλάς προσέφερε 0,10€ στη UNICEF.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά το διάστημα αυτό πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.556.212 σκαναρίσματα από τα οποία συγκεντρώθηκε συνολικά το ποσό των 155.621,20€, ωστόσο η εταιρεία συμπλήρωσε το συγκεκριμένο ποσό και προσέφερε συνολικά 160.000€.

Η δωρεά θα διατεθεί για τη στήριξη του προγράμματος «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών» που περιλαμβάνει μία σειρά καινοτόμων δράσεων για την προστασία των παιδιών έναντι κάθε μορφής βίας.

H εδραίωση της συνεργασίας της Lidl Ελλάς με τη UNICEF σηματοδοτεί τη δημιουργία μιας συμμαχίας για την ενίσχυση του συστήματος παιδικής προστασίας στην Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στόχος είναι η δημιουργία ενός μοντέλου υπηρεσιών παιδικής προστασίας που θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά πιλοτικά στον Δήμο Αθηναίων με την καθοδήγηση και τη διεθνή εμπειρία της UNICEF και θα αποτελέσει παράδειγμα εφαρμογής για την τοπική αυτοδιοίκηση.

Η Lidl Ελλάς επισφραγίζει τη δέσμευσή της να βρίσκεται σταθερά δίπλα σε αυτούς που το έχουν περισσότερο ανάγκη, θέτοντας σε προτεραιότητα την ενίσχυση των ευάλωτων μελών της κοινωνίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης