Πάνω από 1,4 δισ. ευρώ έχει επενδύσει η Lidl Ελλάς στη χώρα μας από το 1999 μέχρι σήμερα και το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές το βράδυ ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς Μάρτιν Μπραντενμπούρκερ στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, το επενδυτικό πρόγραμμα για τα επόμενα 3 χρόνια (2024-2026) περιλαμβάνει νέα καταστήματα και συνολικές επενδύσεις πάνω από 120 εκατ. ευρώ για το δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών.

Παρουσιάζοντας το αποτύπωμα της Lidl Ελλάς στην ελληνική αγορά ανέφερε ότι «το 2022 η συνολική προστιθέμενη αξία που προσφέραμε στην ελληνική οικονομία ήταν 953 εκατ. ευρώ, κάτι που αντιστοιχεί στο 0,46% του ΑΕΠ. Για κάθε 1 ευρώ άμεσης συνεισφοράς μας στο ΑΕΠ, δημιουργούνται επιπλέον 3,89 ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, προσφέρουμε όλο και περισσότερες θέσεις απασχόλησης, σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα υποστηρίζουμε στη χώρα περισσότερες από 33.000 συνολικές θέσεις εργασίας, με τις άμεσες να ξεπερνούν τις 6.700. Μόνο πέρυσι δημιουργήσαμε περίπου 200 νέες θέσεις εργασίας».

Σε ό,τι αφορά τις φετινές επιδόσεις, ο κ. Μπραντενμπούρκερ τις χαρακτήρισε ενθαρρυντικές και εξέφρασε την αισιοδοξία του για θετική πορεία της εταιρείας στο σύνολο της υφιστάμενης χρήσης που λήγει τον Φεβρουάριο του 2024.

Όπως είπε, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών στα καταστήματα χτίζοντας εμπιστοσύνη και «μεγαλώνοντας» το καρότσι των αγορών. «Συνδυάζουμε τη δύναμη ενός μεγάλου, πολυεθνικού οργανισμού με την ευελιξία ενός discounter», ανέφερε χαρακτηριστικά συμπληρώνοντας ότι σύμφωνα με έρευνες που εκπονούνται εσωτερικά σε εβδομαδιαία βάση σε πάνω από 200 βασικά είδη προκύπτει πως η Lidl Ελλάς είναι τουλάχιστον 10% φθηνότερη από την αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία, σύμφωνα με τον ίδιο, μείωσε μόνιμα τις τιμές έως και 37% σε πάνω από 330 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας από όλες τις κατηγορίες food και near food.

Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αυτά αντιστοιχούν στο 70% της συνολικής γκάμας προϊόντων. Καλύπτουν όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, και αναλογούν στο 80% του τζίρου της εταιρείας. Η Lidl Ελλάς συνεργάζεται με περισσότερους από 450 Έλληνες προμηθευτές, με το 65% του τζίρου της να προέρχεται από τα δικά τους προϊόντα. «

Αναπτυσσόμαστε μαζί τους, προωθούμε και ενισχύουμε την προοπτική τους όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και πέρα από τα σύνορα, σε 31 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ. Αξίζει να σας αναφέρω ότι ο τζίρος από τις πωλήσεις των Ελλήνων προμηθευτών στο εξωτερικό ξεπέρασε το οικονομικό έτος 2022 τα 460 εκατ. ευρώ» υπογράμμισε ο πρόεδρος διοίκησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Μπραντενμπούρκερ στο πιο σημαντικό κομμάτι του DNA της εταιρείας, που είναι οι περισσότεροι από 6.700 άνθρωποί της. Όπως επεσήμανε, πρόσφατα ανακοινώθηκε οικονομική υποστήριξη ύψους 500.000 ευρώ για τους ανθρώπους των καταστημάτων και των logistics centers για το διάστημα Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2023, ολοκληρώνοντας έτσι την υλοποίηση ενός πακέτου μισθολογικών αυξήσεων και επιπρόσθετων παροχών συνολικού ύψους 6,7 εκατ. ευρώ που ανακοινώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο.

Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά σε νέες αυξήσεις, έτσι ώστε από την 1η Δεκεμβρίου ο κατώτατος μισθός πλήρους απασχόλησης στη Lidl Ελλάς να ανέρχεται πλέον στα 1.000 ευρώ μικτά για όλους τους εργαζομένους, όχι μόνο στα γραφεία, αλλά και στα καταστήματα και τις αποθήκες.

Τέλος, αναφέρθηκε στην πρόσφατη πρωτοβουλία της εταιρείας σε συνεργασία με το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που αφορά στη δημιουργία ενός λειτουργικού μηχανισμού άμεσης αρωγής, διαθέσιμου ανά πάσα στιγμή, για την παροχή έκτακτης βοήθειας στον τοπικό πληθυσμό σε περίπτωση ακραίων φυσικών φαινομένων.

«Η στήριξη αυτή από την πλευρά μας ανέρχεται σε 200.000 ευρώ και προβλέπει τη δημιουργία ενός κόμβου που θα αποθηκεύει βασικά τρόφιμα, νερό και άλλα είδη για την κάλυψη βασικών αναγκών. Και φυσικά η Lidl Ελλάς αναλαμβάνει να τον εφοδιάζει σε σταθερή βάση», επεσήμανε.

Εστιάζοντας στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας, η διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, Βασιλική Αδαμίδου έκανε λόγο για 100% χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις και χρήση 100% λαμπτήρων LED στους χώρους πώλησης των καταστημάτων.

Σε 16 καταστήματα υπάρχουν εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά συστήματα στις στέγες τους, ενώ πριν μερικούς μήνες ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση και ενεργοποίηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις αποθήκες στα Καλύβια Αττικής και τη Σίνδο Θεσσαλονίκης.

Έως το τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους θα έχουν προστεθεί 4 νέες εγκαταστάσεις, ενώ προγραμματίζεται μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2025 να έχει ολοκληρωθεί η προσθήκη 17 επιπλέον φωτοβολταϊκών συστημάτων σε καταστήματα, φτάνοντας συνολικά τα 37.

Παράλληλα, σε προτεραιότητα τίθεται η εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης στα γραφεία και τα καταστήματα. Σήμερα λειτουργούν σταθμοί σε 28 καταστήματα καθώς και στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Σίνδο, ενώ αναμένεται να εγκατασταθούν σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης σε επιπλέον 29 καταστήματα μέχρι το τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους.

«Έως το 2030 δεσμευόμαστε σε 50% λιγότερη σπατάλη τροφίμων στο πλαίσιο της επιχειρησιακής μας λειτουργίας και κατά 80% μειωμένες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, που προκύπτουν από την επιχειρησιακή μας λειτουργία σε σύγκριση με το 2019», ανέφερε η κ. Αδαμίδου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης