Καλύτερα των εκτιμήσεων ήταν τα κέρδη και έσοδα τριμήνου της PepsiCo, καθώς πούλησε περισσότερα ποτά και σνακ στις αναπτυσσόμενες αγορές και εμφάνισε μικρότερη πτώση των πωλήσεων στη μονάδα ποτών της Βορείου Αμερικής.
Οι πωλήσεις στην μονάδα ποτών, μειώθηκαν 1%, αλλά και πάλι αποτελεί βελτίωση σε σχέση με τα δύο προηγούμενα τρίμηνα, όταν είχαν μειωθεί κατά 3% τουλάχιστον.
«Αν και συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε προκλήσεις στη μονάδα ποτών της Βόρειας Αμερικής, ο κλάδος είχε διαδοχικές βελτιώσεις στο momentum των εσόδων, από το δ΄ τρίμηνο του 2017», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Indra Nooyi.
Η Pepsi επικεντρώνεται επίσης στις άλλες μεγάλες δραστηριότητες –τα σνακ- με νέες γεύσεις και συσκευασίες.
Οι πωλήσεις της μονάδας Frito-Lay, που παράγει τα πατατάκια Lay’s και τα Doritos, αυξήθηκαν 3,4% στο α΄ τρίμηνο.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν στα 1,34 δισ. δολάρια ή 94 σεντς ανά μετοχή στο α΄ τρίμηνο, από τα 1,32 δισ. δολάρια ή 91 σεντς ανά μετοχή πέρυσι.
Εάν αφαιρεθούν τα έκτακτα, η Pepsi κέρδισε 96 σεντς ανά μετοχή έναντι εκτιμήσεων για 93 σεντς.
Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν 4,3% στα 12,56 δισ. δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για 12,40 δισ. δολάρια.