Πέντε εταιρείες και κοινοπραξίες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για καθένα από τα δύο τμήματα του ΒΟΑΚ.
Συγκεκριμένα, για την μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, που θα υλοποιηθεί ως έργο παραχώρησης και έχει προϋπολογισμό 1,1 δισ. ευρώ, ενδιαφέρον εκδήλωσαν αυτόνομα η Άκτωρ, η ΤΕΡΝΑ, η J&P Άβαξ, η Vinci και η κοινοπραξία Μυτιληναίος-Acciona.
Για την μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη, που θα υλοποιηθεί ως Σύμπραξη Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) με προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ ενδιαφέρον υπέβαλαν η Άκτωρ, η ΤΕΡΝΑ, η J&P Αβαξ κοινοπρακτικά με το ξένο fund, το σχήμα Μυτιληναίος- Acciona και ισραηλινών συμφερόντων κοινοπραξία.