Οι Canalys, IDC και Strategy Analytics δημοσίευσαν τις αναλύσεις τους για την αγορά των smartphones για το πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με τις οποίες η Xiaomi διατήρησε την τρίτη θέση στην παγκόσμια αγορά, την οποία κατέχει από το τρίτο τρίμηνο του 2020.

Στην Ελλάδα, η Xiaomi διατήρησε τη δεύτερη θέση, σημειώνοντας ρυθμό ανάπτυξης +51%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Canalys Smartphone Market Pulse: Q1 2021, η Xiaomi κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα τριμήνου στην ιστορία της, με ανάπτυξη 62% και διανομή 49 εκατομμυρίων τεμαχίων.

Μεταξύ των 5 μεγαλύτερων εταιρειών smartphones, η Xiaomi είχε την καλύτερη ανάπτυξη έτος-προς-έτος σε διανομές εντός του πρώτου τριμήνου του 2021.

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι η διαφορά μεταξύ του μεριδίου αγοράς της Xiaomi (14%) και της δεύτερης εταιρείας παγκοσμίως (15%) ανέρχεται στο 1%.

Σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi κατατάσσεται δεύτερη στην Ευρωπαϊκή αγορά για πρώτη φορά στην ιστορία της.

Στην Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη, η Xiaomi διατήρησε τη πρώτη θέση, με ετήσια ανάπτυξη +82% και 32% μερίδιο της αγοράς.