Οι συνολικές πωλήσεις της Volvo ήταν αυξημένες κατά 7,1% τον Οκτώβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, χάρη στη διψήφια αύξηση που σημείωσε η διάθεση μοντέλων Volvo στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η εταιρεία διέθεσε 65.290 αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του μήνα, με σημαντικό όγκο πωλήσεων στα SUV. Το μερίδιο της σειράς Recharge, των Volvo με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, αντιπροσωπεύοντας τώρα το 16% του συνόλου των πωλήσεων παγκοσμίως.

Στην Ευρώπη, το αντίστοιχο μερίδιο για την ίδια περίοδο ήταν 27%, ενώ, κατά τους πρώτους 10 μήνες του έτους, η Volvo διέθεσε 516.418 αυτοκίνητα, 9,2% λιγότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της Volvo έφθασαν τα 28.154 αυτοκίνητα τον Οκτώβριο, μειωμένες κατά 4,6% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Κατά τους πρώτους 10 μήνες του έτους, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 17,6% σε σχέση με το αντίστοιχο δεκάμηνο πέρυσι.

Τον Οκτώβριο, το XC40 ήταν το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της σουηδικής εταιρείας με το XC60 και το XC90 να ακολουθούν. Κατά τη διάρκεια του μήνα, τα SUV αποτελούσαν το 73,3% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, σε σχέση με 65,3% την αντίστοιχη περσινή περίοδο.