Η Unilever ανακοίνωσε σήμερα τη δέσμευσή της να μειώσει στο ήμισυ τις νέες πλαστικές συσκευασίες έως το 2025. Απαντά με τον τρόπο αυτό στις αυξανόμενες πιέσεις των καταναλωτών προς τις πολυεθνικές εταιρίες σε ό,τι αφορά το περιβάλλον.
«Έως το 2025, η Unilever θα εγγυηθεί μια μείωση κατά το ήμισυ των πλαστικών συσκευασιών και θα συλλέγει και θα επεξεργάζεται περισσότερες συσκευασίες πλαστικού από αυτές που κυκλοφορεί», ανέφερε σε ανακοίνωση ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος, της οποίας το χαρτοφυλάκιο έχει πάνω από 400 εμπορικά σήματα, μεταξύ των οποίων τα Knorr, Lipton, Magnum και Dove.
Ο όμιλος, του οποίου «το πλαστικό αποτύπωμα» είναι περίπου 700.000 τόνοι κατ’ έτος, θέλει να επιταχύνει τη χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού και να δώσει τέλος στην αυτόματη χρήση μεμονωμένων συσκευασιών για προϊόντα όπως τα παγωτά ή τα σαπούνια.
«Το πλαστικό έχει τη θέση του, αλλά όχι στο περιβάλλον. Δεν μπορούμε να μειώσουμε τα πλαστικά απορρίμματα παρά μόνο εάν ενεργήσουμε γρήγορα και λάβουμε δραστικά μέτρα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Άλαν Τζόουπ.
«Οφείλουμε να εισάγουμε νέα καινοτόμα υλικά συσκευασίας και να αναπτύξουμε νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες», και αυτό με «μια άνευ προηγουμένου ταχύτητα και ένταση», πρόσθεσε σύμφωνα με ανακοίνωση.
Οι μεγάλες πολυεθνικές βρίσκονται αντιμέτωπες με αυξανόμενη πίεση από τους καταναλωτές καθώς το θέμα του περιβάλλοντος καταλαμβάνει ολοένα και πιο σημαντική θέση στη δημόσια συζήτηση.
Δεκαεννέα επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων οι Unilever, Nestlé, Google και L’Oréal, παρουσίασαν τον Σεπτέμβριο μια «συμμαχία» που δεσμεύθηκε να προστατεύσει τη βιοποικιλότητα, κατά τη διάρκεια της συνόδου των Ηνωμένων Εθνών για το Κλίμα στη Νέα Υόρκη.