Θέτοντας την εμπειρία του πελάτη ως πρώτη προτεραιότητα, ο πρόεδρος Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος Μιχάλης Τσαμάζ, ηγήθηκε του επιτυχημένου μετασχηματισμού του ΟΤΕ σε μια σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας υψηλής απόδοσης, με ισχυρές χρηματοοικονομικές επιδόσεις.

• Ο Μιχάλης Τσαμάζ εντάσσεται στον όμιλο ΟΤΕ τον Οκτώβριο του 2001 ως εκτελεστικός αντιπρόεδρος της OTE International.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

• Το 2004 αναλαμβάνει CEO της OTE Investments με στόχο να εξυγιάνει, να αναδιοργανώσει και να μετασχηματίσει τις θυγατρικές του ομίλου ΟΤΕ στο εξωτερικό. Με την αμέριστη στήριξη του τότε προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΤΕ, κ. Παναγή Βουρλούμη, ολοκληρώνει το δύσκολο αυτό έργο με επιτυχία.

• Το 2006 ορίζεται CEO της OTE Globe, όχημα του ομίλου για την παροχή διεθνών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Ως επικεφαλής της εταιρείας, πετυχαίνει την εξυγίανση και ανασύστασή της, αποκαθιστώντας την ανταγωνιστικότητά της και το διεθνές της κύρος.

• Το 2007 αναλαμβάνει επικεφαλής της COSMOTE, της μεγαλύτερης θυγατρικής του ομίλου και Νο1 στην αγορά κινητής τηλεφωνίας. Ενισχύει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και με μια σειρά στρατηγικών κινήσεων καταφέρνει να αυξήσει εντυπωσιακά την ψαλίδα σε σχέση με τον δεύτερο πάροχο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

• Το Νοέμβριο του 2010 ορίζεται πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ. Υπό τη διοίκησή του, ο όμιλος εξυγίανε τα οικονομικά του, δημιούργησε νέες πηγές εσόδων, και μετασχηματίστηκε σε μια σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας με τον πελάτη στο επίκεντρο και την COSMOTE ως ενιαία εμπορική μάρκα για τα προϊόντα του σε σταθερή, κινητή, internet και τηλεόραση.

Η υγιής χρηματοοικονομική του θέση, επιτρέπει στον όμιλο να εφαρμόζει ένα εκτεταμένο, πολυετές σχέδιο επενδύσεων σε δίκτυα οπτικών ινών, κινητής νέας γενιάς, υπηρεσιών πληροφορικής και συνδρομητικής τηλεόρασης εκσυγχρονίζοντας τις υποδομές της χώρας και συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

• Το 2016 θέτει ως όραμα για τον όμιλο να γίνει παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη. Ως εκ τούτου, σχεδιάζεται ένα στρατηγικό πρόγραμμα 360°, το οποίο δρα ως επιταχυντής πολλών αλλαγών στο εσωτερικό της εταιρείας και κινείται σε τρεις κατευθύνσεις: την εμπειρία του πελάτη, τα δίκτυα και την ίδια την εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

• Το 2021, θέτει ένα νέο όραμα για την επόμενη δεκαετία: να γίνει ο ΟΤΕ ο κορυφαίος πάροχος ψηφιακών υπηρεσιών, με επίκεντρο τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στο πλαίσιο αυτό, υλοποιείται ένα επενδυτικό πλάνο άνω των 3 δισ. ευρώ μέχρι το 2027, για να επεκταθεί η υποδομή Fiber to the Home σε 3 εκατ. νοικοκυριά και επιχειρήσεις και το 5G σε όλη τη χώρα.

• Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και τις υποδομές του ΟΤΕ, λανσάρει συμπληρωματικές ψηφιακές υπηρεσίες: τις υπηρεσίες online παραγγελίας φαγητού ΒΟΧ, την πλατφόρμα αγοράς ασφαλειών COSMOTE Insurance και το Payzy by COSMOTE, την εφαρμογής πληρωμών μέσω κινητού για καθημερινές συναλλαγές που λάνσαρε η εταιρεία στα τέλη του 2022 και έχει ήδη ξεπεράσει τους 180 χιλιάδες πελάτες.

Σύντομα το payzy θα εφαρμοστεί πιλοτικά και στην Γερμανία από την Deutsche Telekom, ενώ πρόσφατα ο ΟΤΕ πρόσθεσε στο portfolio του και το payzy pro, ένα mobile app για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με πολλαπλά οφέλη και για τους καταναλωτές.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης