Πτώση κατά 25,6% λόγω της πανδημίας σημείωσαν οι πωλήσεις της Seat. Οι πωλήσεις το 2020 έφθασαν τις 427.000 ενώ το 2019 είχαν φτάσει στις 574.078.
Η Γερμανία αποτέλεσε κορυφαία αγορά για την ισπανική εταιρεία με 109.500 πωλήσεις, 17,4% λιγότερο από το 2019 (132.500) και με μερίδιο αγοράς 4% και 25,6% των συνολικών πωλήσεων.
Ακολούθησε η Ισπανία με 73.300 πωλήσεις, 32,1% λιγότερο από το προηγούμενο έτος (108.000) και το Ηνωμένο Βασίλειο, με 45.600, 33,8% λιγότερο από το 2019 (68.800).
Αντίθετα οι πωλήσεις της Seat αυξήθηκαν σε χώρες όπως η Τουρκία και το Ισραήλ. Στην Τουρκία η εταιρεία διπλασίασε σχεδόν τις πωλήσεις της με συνολικά 11.600 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 95,3% (5.900), ενώ στο Ισραήλ η εταιρεία έσπασε ρεκόρ πωλήσεων για έβδομη διαδοχική χρονιά, φτάνοντας συνολικά τα 10.400 πωληθέντα αυτοκίνητα, αύξηση 13% από το 2019 (9.200).
Από την άλλη η νέα μάρκα CUPRA έσπασε το ρεκόρ πωλήσεών της το 2020, φτάνοντας συνολικά τα 27.400 πωληθέντα οχήματα, 11% περισσότερα από το 2019 (24.700). Τον Δεκέμβριο, η CUPRA πέτυχε επίσης τον καλύτερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία της μέσα σε έναν μήνα, με 3.600 πωληθέντα αυτοκίνητα, 93,1% περισσότερα από τον αντίστοιχο Δεκέμβριο του 2019 (1.900).
Από τη δημιουργία της CUPRA το 2018, έχουν πωληθεί περισσότερα από 65.000 αυτοκίνητα.
Να σημειωθεί ότι το Seat Leon ήταν για άλλη μια φορά το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις της μάρκας (111.900), μπροστά από το Arona (91.600), το Ibiza (81.600) και το Ateca (68.700).