Την τιμολογιακή της πολιτική αναπροσαρμόζει η ξενοδοχειακή αλυσίδα Grecotel μειώνοντας τις τιμές της αντίστοιχα με την πτώση του ΦΠΑ. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος προχωρά σε εκπτώσεις στις προσφερόμενες τιμές του αντίστοιχες με τη μείωση του ΦΠΑ, καθιστώντας τα τουριστικά του πακέτα ελκυστικότερα στο κοινό, δίχως να αποσκοπεί σε πρόσθετο κέρδος.
Σημειώνεται ότι ο Όμιλος Grecotel εμφανίζει ήδη μεσοσταθμική άνοδο κατά 4% στις κρατήσεις του σε σχέση με πέρυσι και οι νέες τιμές θα ισχύσουν και στα συμβόλαια του 2020.
Υπενθυμίζεται ότι η δυναμικότητα φιλοξενίας του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotel αγγίζει τα 6.000 δωμάτια, ενώ στα ξενοδοχεία του πραγματοποιούνται 2.000.000 διανυκτερεύσεις ετησίως από 350.000 επισκέπτες.
Μάλιστα, απασχολεί 6.700 εργαζομένους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP, κατέχει σταθερά εδώ και δεκαετίες την πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων διαθέτοντας το 4% της ελληνικής αγοράς.
Ο όμιλος πρόσφατα ολοκλήρωσε επιχειρηματικό πλάνο ριζικής ανακαίνισης και επέκτασης 5 πολυτελών ξενοδοχειακών συγκροτημάτων, συνολικού ποσού 42 εκατ. ευρώ.