Την προσοχή των πελατών της για απόπειρες υποκλοπής των προσωπικών τους στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing) εφιστά η ΔΕΗ, με αφορμή περιστατικά που αναφέρθηκαν τις τελευταίες ημέρες.

Η ΔΕΗ επισημαίνει ότι:

  • δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
  • δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.

Καλεί, επίσης, τους πελάτες της να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass.