Η Boeing αναλαμβάνει ακόμη μια χρέωση για να καλύψει την παρατεταμένη καθήλωση του στόλου των αεροσκαφών 737 MAX, και σχεδιάζει να μειώσει την παραγωγή καθώς οι εντάσεις στο παγκόσμιο εμπόριο πλήττουν τη ζήτηση από τις αεροπορικές.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η επιβράδυνση της παραγωγής του MAX θα κοστίσει επιπλέον 900 εκατ. δολάρια επιπλέον των 2,7 δισ. δολαρίων που ήδη έχει χρεωθεί, αν και σχεδιάζει να διατηρήσει τη μηνιαία παραγωγή της σειράς 737 σε 42 αεροσκάφη, και να τα αυξήσει σε 57 στο τέλος του επομένου έτους.
Εκτιμά δε ότι θα πάρει την έγκριση των αρχών για επιστροφή του ΜΑΧ σε λειτουργία, αυτό το τρίμηνο.
Η Boeing αύξησε τη μηνιαία παραγωγή του 787 Dreamliner σε 14 αεροσκάφη από 12 νωρίτερα φέτος, αλλά σχεδιάζει να τα μειώσει πίσω σε 12 στο επόμενο έτος.
Τα κέρδη της εταιρείας υποχώρησαν στα 1,17 δισ. δολάρια από τα 2,63 δισ. δολάρια. Τα κέρδη ανά μετοχή μειώθηκαν στα 2,05 δολάρια από τα 4,07 δολάρια, υψηλότερα από τις εκτιμήσεις για 1,92 δολάρια.
Οι πωλήσεις υποχώρησαν 21% στα 20 δισ. δολάρια.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πως έχει εξοικονομήσει ένα αρχικό ποσό 5,6 δισ. δολαρίων για να καλύψει τις αποζημιώσεις στους πελάτες του ΜΑΧ.