Χωρίς αναμονή και καθυστερήσεις και με ασφάλεια, στην εποχή του κορωνοϊού, επιχειρήσεις και επαγγελματίες εξυπηρετούνται στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας αλλά και το διευρυμένο ωράριο τις καθημερινές αλλά και το Σάββατο.
 

Τα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχουν πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες και δίνουν τη δυνατότητα για την εκτέλεση καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών, με ταχύτητα, απλότητα και ασφάλεια, στοιχεία απαραίτητα ειδικά στην τρέχουσα περίοδο.

Ειδικά για επαγγελματίες και επιχειρήσεις, οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τα 10 e-branch που βρίσκονται σε μεγάλες πόλεις (5 στην Αθήνα, 1 στη Θεσσαλονίκη, 1 στο Ηράκλειο Κρήτης, 1 στα Χανιά, 1 στα Ιωάννινα και 1 στη Λάρισα) είναι πολύτιμες αφού ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχής.

Ο περιορισμός των μετακινήσεων και τα αυξημένα μέτρα προστασίας κατά του Covid-19 έχουν επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο λειτουργίας του λιανεμπορίου και των επιχειρήσεων, με αποτέλεσμα ολοένα και περισσότερες συναλλαγές να πραγματοποιούνται πλέον με ψηφιακά και ηλεκτρονικά μέσα.

Ενδεικτικό της διευκόλυνσης που παρέχουν τα e-branch είναι ότι το 2020 οι καταθέσεις επιχειρήσεων που έγιναν σε αυτά είναι, κατά μέσο όρο, τριπλάσιες αυτών στα παραδοσιακά καταστήματα και αυτό διότι επαγγελματίες και επιχειρήσεις μπορούν, ακόμη και στο τέλος της ημέρας, εύκολα και με ασφάλεια να καταθέσουν τις ημερήσιες εισπράξεις, αποφεύγοντας το ρίσκο της διακράτησης μετρητών.

Στα e-branch, τα οποία δεν ονομάζονται τυχαία Καταστήματα Σύγχρονης Τραπεζικής Εμπειρίας, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν το μεγαλύτερο μέρος των απλών καθημερινών συναλλαγών τους μέσω των self-service μηχανημάτων, αποφεύγοντας ενδεχόμενες καθυστερήσεις και ουρές αναμονής.

Σε αυτό συμβάλλει και το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branch, τόσο τις καθημερινές (έως τις 20.00 λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις), όσο και το Σάββατο έως 17.00, επιτρέποντας την προσέλευση των συναλλασσόμενων εκτός ωρών αιχμής και διευκολύνοντας ακόμη και τους πιο απαιτητικούς πελάτες που είναι πιεσμένοι χρονικά.

Με τη βοήθεια του προσωπικού που βρίσκεται στα e-branch σε όλη τη διάρκεια λειτουργίας τους, οι πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς έχουν τη δυνατότητα, να δοκιμάσουν και να εκπαιδευτούν στη χρήση των διαφόρων μηχανημάτων πληρωμών και του ταμείου από απόσταση,  καθώς και να εξυπηρετηθούν σε αυτά πραγματοποιώντας  πολλαπλές τραπεζικές συναλλαγές.

Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στο σχεδιασμό των e-branch προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να μπορούν να αξιοποιήσουν τις ενσωματωμένες σε αυτά ψηφιακές λύσεις, όπως:
 

  • κατάθεση των ημερήσιων εισπράξεων μετρητών και επιταγών, μειώνοντας το ενδεχόμενο λειτουργικού κινδύνου από την διατήρηση μετρητών στα ταμεία της εταιρείας και παράλληλα αυξάνοντας τη ρευστότητα της επιχείρησης.
  • εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές άμεσα,
  • πραγματοποίηση καταθέσεων, αναλήψεων και πληρωμών 24/7 σε εσωτερικό χώρο.
     

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις καινοτόμες υπηρεσίες και την λειτουργία των e-branches θα βρείτε στο site της Τράπεζας Πειραιώς https://www.piraeusbank.gr/el/epiheiriseis-epaggelmaties/ypiresies-epixeiriseon/exeidikeumenes-ypiresies/e-branch