Αύξηση πωλήσεων 50% στην ελληνική αγορά κατέγραψε το 2017 η Eurosender, η start-up υπηρεσία door to door αποστολών από τη Σλοβενία, που εξελίχθηκε σε διεθνή εταιρεία.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το γεγονός αυτό τοποθετεί την Ελλάδα μεταξύ των πλέον προσοδοφόρων αγορών για την εταιρεία, καθώς η χώρα μας αντιπροσωπεύει το 10% του συνολικών πωλήσεων της Eurosender, δείκτης ο οποίος είναι ιδιαίτερα σημαντικός, λαμβάνοντας υπόψη ότι η εταιρεία έχει παρουσία σε 33 χώρες, διεθνώς.

Σε διεθνές επίπεδο, η Eurosender κατάφερε να συγκεντρώσει μία πολύ αξιόλογη επένδυση από την POST Luxembourg, τον κορυφαίο ταχυδρομικό και τηλεπικοινωνιακό φορέα στο Λουξεμβούργο.

Αυτά τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω επέκταση της διεθνούς ομάδας στα γραφεία του Λονδίνου, του Βερολίνου, της Λιουμπλιάνα (Σλοβενία) και του Γκντανσκ (Πολωνία) κατά 50 μέλη, μέχρι το τέλος του έτους, ενώ θα ενταθούν οι δραστηριότητες προώθησης σε όλη την Ευρώπη.

Στην Ελλάδα, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, τα σχέδια περιλαμβάνουν αυξημένη εξειδικευμένη υποστήριξη πελατών και επένδυση σε πωλήσεις και μάρκετινγκ, με τοποθέτηση σημαντικού προϋπολογισμού σε αυτήν την κατεύθυνση, που αντιπροσωπεύει 12% του συνολικού, παγκόσμιου προϋπολογισμού της εταιρείας.